Перегляд за Автор "Богодущенко, К. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Богодущенко, К. М.У статті представлено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями. Зазначено, що соціалізація і розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання буде ефективніше, якщо вихователі будуть дотримуватися таких психологопедагогічних умов, як створення інклюзивного освітнього середовища, впровадження спеціальної адаптивної програми для дітей з тяжкими порушеннями мовлення та оптимізація міжособистісних відносин у дітей з ТПМ в інклюзивних групах закладу дошкільної освіти засобами гри. В статье представлены психолого-педагогические условия организации инклюзивного обучения детей дошкольного возраста с тяжелыми речевыми нарушениями. Отмечено, что социализация и развитие детей дошкольного возраста с тяжелыми речевыми нарушениями в условиях инклюзивного обучения будет эффективнее, если воспитатели будут придерживаться таких психолого-педагогических условий, как создание инклюзивной образовательной среды, внедрение специальной адаптивной программы для детей с тяжелыми нарушениями речи и оптимизация межличностных отношений у детей по ТПМ в инклюзивных группах заведения дошкольного образования средствами игры. The article presents the psychological and pedagogical conditions for the organization of inclusive education for preschool children with severe speech disorders. It is noted that the socialization and development of preschool children with severe speech impairments in inclusive education will be more effective if educators adhere to such psychological and pedagogical conditions as creating an inclusive educational environment, introducing a special adaptive program for children with severe speech impairments and optimizing interpersonal relationships. in children on TBI in inclusive groups of preschool education by means of play.