Перегляд за Автор "Богачова-Білоус, Т. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДеякі аспекти формування вокальної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва(International Electronic Scientific and Practical Journal «WayScience», 2021) Кузьмічова, В. А.; Богачова-Білоус, Т. Ю.Авторами досліджено вокальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва, яканерозривно пов’язана з розвитком його професіоналізму та ефективністю вокально-виконавської діяльності. Сформована вокальна компетентність як інтегрована професійно-особистісна якість виявляється у набутті предметнопрактичних компетентностей: оволодіння різножанровим вокальним репертуаром (шедеври вітчизняної та світової вокальної музики) тощо. Авторами исследована вокальная компетентность будущего учителя музыкального искусства, которая неразрывно связана с развитием его профессионализма и эффективностью вокально-исполнительской деятельности. Сложившаяся вокальная компетентность как интегрированное профессионально-личностное качество проявляется в приобретении предметнопрактических компетентностей: овладение разножанровым вокальным репертуаром (шедевры отечественной и мировой вокальной музыки) и т. д. The authors investigated the vocal competence of the future teacher of music art, which is inextricably linked with the development of his professionalism and efficiency vocal and performing activities. Formed vocal competence as integrated professional and personal quality is manifested in the acquisition of subject-practical competencies: mastering a variety of vocal repertoire (masterpieces of national and world vocal music), etc.
- ДокументМетодичні рекомендації до курсу «Постановка голосу» (для магістрів денної та заочної форми навчання вищих педагогічних навчальних закладів)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Фомін, В. В.; Кузьмічова, В. А.; Богачова-Білоус, Т. Ю.При підготовці фахівців музично-педагогічного профілю особлива увага приділяється дисципліні «Постановка голосу», оскільки основний робочий інструмент викладача музичного мистецтва – голос, і від того наскільки він якісно буде володіти ним, залежить його подальша професійна педагогічна діяльність. Принцип індивідуального підходу займає особливе місце на заняттях з постановки голосу, оскільки у кожного студента різні фізіологічні та психологічні задатки, а саме: темперамент, характер; розумові, співочі та музичні можливості – тембр, голосова витривалість, працездатність, музична та поетична пам’ять тощо. Саме від цих показників залежить стратегія і тактика індивідуальних занять в класі «Постановки голосу». Методичні рекомендації розкривають зміст та структуру навчальної дисциплни "Постановка голосу" за модулями та темами. Розроблено систему оцінювання навчальних досягнень здобувачів. Посібник містить орієнтований вокально-педагогічний репертуар, шкільний репертуар, завдання для самостійної роботи. При подготовке специалистов музыкально-педагогического профиля особое внимание уделяется дисциплине «Постановка голоса», поскольку основной рабочий инструмент преподавателя музыкального искусства – голос, и от того насколько он качественно будет владеть им, зависит его дальнейшая профессиональная педагогическая деятельность. Принцип индивидуального подхода занимает особое место на занятиях по постановке голоса, поскольку у каждого студента различные физиологические и психологические задатки, а именно: темперамент, характер; умственные, певческие и музыкальные возможности – тембр, голосовая выносливость, работоспособность, музыкальная и поэтическая память и тому подобное. Именно от этих показателей зависит стратегия и тактика индивидуальных занятий в классе «Постановки голоса». Методические рекомендации раскрывают содержание и структуру учебной дисциплны "Постановка голоса" за модулями и темами. Разработана система оценивания учебных достижений соискателей. Пособие содержит ориентирован вокально-педагогический репертуар, школьный репертуар, задания для самостоятельной работы. In the training of music-pedagogical specialists, special attention is paid to the discipline "Voice staging", as the main working tool of a music teacher is the voice, and his further professional pedagogical activity depends on how well he will master it. The principle of individual approach occupies a special place in classes on voice production, because each student has different physiological and psychological inclinations, namely: temperament, character; mental, singing and musical abilities - timbre, vocal endurance, ability to work, musical and poetic memory, etc. The strategy and tactics of individual lessons in the class "Voice staging" depend on these indicators. Methodical recommendations reveal the content and structure of the discipline "Voice staging" by modules and topics. A system for assessing the academic achievements of applicants has been developed. The manual contains a focused vocal and pedagogical repertoire, school repertoire, tasks for independent work.