Перегляд за Автор "Благой, Р. Р."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості психологічної адаптації педагогів-початківців(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Благой, Р. Р.В роботі досліджується процес психологічної адаптації педагогів-початківців. У першому розділі «Теоретичні основи вивчення особливостей психологічної адаптації» розглядалася адаптація як соціальний та психологічний процес, були проаналізовані взаємозв’язки між адаптацією та стресом, сутність дезадаптації та особливості професійної адаптації, соматовегетативні порушення. У другому розділі «Експериментальне вивчення особливостей психологічної адаптації педагогів-початківців» було виявлено співвідношення педагогів-початківців за рівнем адаптації, визначення найвпливовіші фактори, а також порівняння за цими показниками педагогів-початківців та педагогів зі стажем праці. Результатом дослідження є розробка методичних рекомендацій щодо профілактики дезадаптації педагогів. The process of psychological adaptation of novice teachers is investigated in the work. The first section "Theoretical foundations of the study of psychological adaptation" considered adaptation as a social and psychological process, analyzed the relationship between adaptation and stress, the nature of maladaptation and features of professional adaptation, somatovegetative disorders. The second section, "Experimental Study of the Peculiarities of Psychological Adaptation of Beginner Teachers," identified the ratio of novice educators in terms of adaptation, identifies the most influential factors associated with adaptation, and compares these indicators for beginning and experienced teachers. The result of the study is the development of guidelines for the prevention of maladaptation of teachers.