Перегляд за Автор "Блага, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості формування творчих здібностей молодших школярів у процесі проєктної діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Блага, А.У статті розглянуто особливості формування творчих здібностей молодших школярів у процесі проєктної діяльності. У школі творчі здібності формуються в рамках освітнього процесу, в тому числі на уроках образотворчого мистецтва, музики, літератури, в процесі навчання, виховання та спілкування. Зауважено, що здібності молодших школярів сприяють їхньому особистісному розвитку і становленню як особистостей, особливо в процесі проєктної діяльності, оскільки вона дозволяє учням: здобути нові знання і вміння; розвивати творче і критичне мислення; навчитися працювати в команді; усвідомити свою відповідальність за результати своєї діяльності. The article examines the peculiarities of the formation of creative abilities of younger schoolchildren in the process of project activity. At school, creative abilities are formed within the framework of the educational process, including in the lessons of fine arts, music, literature, in the process of learning, education and communication. It is noted that the abilities of younger schoolchildren contribute to their personal development and formation as individuals, especially in the process project activity, as it allows students to: acquire new knowledge and skills; to develop creative and critical thinking; learn to work in a team; to realize their responsibility for the results of their activities.
- ДокументРозвиток критичного мислення майбутніх учителів початкових класів за допомогою електронного портфоліо(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Блага, А.У публікації розглянуто розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкових класів за допомогою електронного портфоліо. Електронне портфоліо – це інструмент, який дозволяє збирати, організовувати та демонструвати роботи та досягнення у вигляді електронних документів. Зазначено, що електронне портфоліо може бути ефективним інструментом для розвитку критичного мислення майбутніх учителів початкових класів у дистанційному навчанні. Якщо використовувати електронне портфоліо в навчальному процесі, то здобувачі матимуть можливість систематично досліджувати, аналізувати та рефлексувати над своїми навчальними досягненнями та роботами. Це дозволить їм розвивати критичне мислення, аналітичні здібності та критичну оцінку інформації, що є важливими навичками в сучасному світі. The publication examines the development of critical thinking of future primary school teachers with the help of an electronic portfolio. An electronic portfolio is a tool that allows you to collect, organize and display works and achievements in the form of electronic documents. It is noted that the electronic portfolio can be an effective tool for the development of critical thinking of future elementary school teachers in distance learning. If the electronic portfolio is used in the educational process, the students will have the opportunity to systematically research, analyze and reflect on their educational achievements and works. This will enable them to develop critical thinking, analytical skills and critical evaluation of information, which are important skills in today's world.