Перегляд за Автор "Артюх, М. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ МАТЕМАТИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Артюх, М. М.Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі здійснено аналіз сутності поняття «самоконтроль», проаналізовано різні підходи дослідників щодо його трактування. Розглянуто самоконтроль як один із провідних компонентів навчальної діяльності учнів. Розкрито зміст і особливості формування навичок самоконтролю молодших школярів у навчальному процесі загальноосвітньої школи І ступеня. Проаналізовано практики формування навчальної дії контролю в молодших школярів. У другому розділі обгрунтовано психолого-педагогічні умови формування навичок самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку. Представлено методичне забезпечення формування навичок самоконтролю дітей, що можуть бути використані вчителями початкової школи на уроках математики. Робота містить додатки, які доповнюють основний текст дослідження. Матеріали дослідження можуть бути використаними при вивченні психолого-педагогічних та методичних навчальних дисциплінах. The graduation thesis consists of an introduction, two chapters, a list of used sources and appendices. In the first chapter, the essence of the concept of "self-control" was analyzed, various approaches of researchers regarding its interpretation were analyzed. Self-control is considered as one of the leading components of students' educational activity. The content and features of the formation of self-control skills of younger schoolchildren in the educational process of the 1st grade comprehensive school are revealed. The practices of forming the educational action of control in younger schoolchildren were analyzed. The second chapter substantiates the psychological and pedagogical conditions for the formation of self-control skills in primary school students. Methodological support for the formation of children's self-control skills, which can be used by primary school teachers in mathematics lessons, is presented. The work contains appendices that complement the main text of the study. Research materials can be used in the study of psychological-pedagogical and methodical educational disciplines.