Перегляд за Автор "Іващенко, М. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації з курсу «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті»(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. СПДФО Прокопенко Г. Є., 2010) Прокопенко, А. І.; Олійник, Т. О.; Доценко, С. О.; Іващенко, М. В.Навчальна дисципліна ≪Інформаційно - комунікаційні технології в освіті≫ є нормативною і належить до дисциплін циклу природничо - наукової та загальної підготовки. Програма навчальної дисципліни складена відповідно до змісту і вимог освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів з усіх спеціальностей педагогічних ВНЗ. Метою курсу є вдосконалення інформаційної компетентності студентів у професійній діяльності, зокрема опанування уміннями та навичками роботи у світовому інформаційному просторі, активного використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальних та професійних цілях. Учебная дисциплина «Информационно-коммуникационные технологии в образовании» является нормативной и входит в дисциплины цикла естественно - научной и общей подготовки. Программа учебной дисциплины составлена в соответствии с содержанием и требованиями образовательно-профессиональной программы подготовки бакалавров, специалистов и магистров по всем специальностям педагогических вузов. Целью курса является совершенствование информационной компетентности студентов в профессиональной деятельности, в частности овладение умениями и навыками работы в мировом информационном пространстве, активного использования информационно-коммуникационных технологий в учебных и профессиональных целях.The discipline «Information and communication technologies in education» is normative and is included in the disciplines of the cycle of natural - scientific and general training. The program of the discipline is drawn up in accordance with the content and requirements of the educational and professional program for the preparation of bachelors, specialists and masters in all specialties of pedagogical universities. The aim of the course is to improve the information competence of students in professional activities, in particular the acquisition of skills in the global information space, the active use of information and communication technologies for educational and professional purposes.
- ДокументОсобливості розробки дистанційних курсів для студентів ВНЗ(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2011) Прокопенко, А. І.; Іващенко, М. В.У статті розглянуто можливості використання технологій дистанційного навчання в умовах навчально-виховного процесу традиційних ВНЗ, розкрито особливості створення дистанційних курсів. В статье рассмотрены возможности использования технологий дистанционного обучения в условиях учебно-воспитательного процесса традиционных ВУЗов, раскрыты особенности создания дистанционных курсов.The article deals with the possibilities of using distance learning technologies in educational process of traditional higher educational institutions, in particular the features of a distance learning course creation are described.
- ДокументРозвиток творчої уяви учнів у контексті stem-освіти(Education and Science, Praha, 2017-09-22) Доценко, С. О.; Іващенко, М. В.; Щербакова, О. О.У данній статті автор висвітлює одну із головних завдань національної освіти - перехід до stem-освіти, що сприяє підвищенню якості підготовки висококваліфікованих спеціалістів, готових до діяльності у нових соціокультурних умовах, здатних приймати оригінальні та адекватні до ситуації рішення, бачити перспективи та планувати стратегію й тактику розвитку ефективної міжособистісної взаємодії. У цих умовах особливої актуальності набуває проблема залучення учнів до творчої та науково-дослідної діяльності. В данной статье автор освещает одну из главных задач национального образования - переход к stem-образованию, что способствует повышению качества подготовки высококвалифицированных специалистов, готовых к деятельности в новых социокультурных условиях, способных принимать оригинальные и адекватные по ситуации решения, видеть перспективы и планировать стратегию и тактику развития эффективного межличностного взаимодействия. В этих условиях особую актуальность приобретает проблема привлечения учащихся к творческой и научно-исследовательской деятельности. In this article, the author highlights one of the main tasks of national education - the transition to stem-education, which contributes to improving the quality of training highly qualified specialists who are ready to work in new sociocultural conditions, able to make original and adequate decisions on the situation, see prospects and plan strategy and tactics development of effective interpersonal interaction. Under these conditions, the problem of attracting students to creative and research activities is of particular relevance.