Перегляд за Автор "Іванченко, Д. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ СУЧАСНОГО БАНДУРНОГО ВИКОНАВСТВА НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-07) Жуков, В. П.; Іванченко, Д. О.В статті запропоновано проведення тематичного заняття з вивчення сучасного бандурного виконавства на уроках музичного мистецтва в закладах загальної середньої освіти. Розглянуто та наведено історичні свідчення, теперешні факти застосування та популяризації народного музичного інструменту на зразках різних модерних течій популярної музики. The article offers a thematic lesson on the study of modern bandura performance in music lessons in general secondary education. The historical evidence, current facts of application and popularization of folk musical instruments on the samples of various modern trends in popular music are considered and presented.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-13) Іванченко, Д. О.У публікації проаналізовано формування творчих умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що найбільш ефективними методами та формами навчання і виховання для молодших школярів є ті, які ґрунтуються на ігровому підході. Використання музично-дидактичних ігор, котрі поєднують різні види музичної діяльності, є природним для формування творчих умінь у дітей, оскільки вони спонукають молодших школярів до досягнення нових результатів. Визначено види музично-дидактичних ігор, які можна використовувати на уроках музичного мистецтва і творчі вміння, які формуються під час планомірного та систематичного впровадження в навчально-виховний процес комплексу музично-дидактичних ігор. The publication analyzes the formation of creative skills of junior high school students in music lessons. It was found that the most effective methods and forms of education and education for younger schoolchildren are those based on a game approach. The use of musical and didactic games, which combine different types of musical activities, is natural for the formation of creative skills in children, as they encourage younger students to achieve new results. The types of musical and didactic games that can be used in music lessons and creative skills that are formed during the planned and systematic introduction into the educational process are defined a complex of musical and didactic games.