Перегляд за Автор "Єна, А. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихолого-педагогічні умови збереження здоров’я дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єна, А. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних умов збереження здоров’я дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «здоров’я», «інтелектуальні порушення». Визначено провідні умови, що сприяють підтриманню та збереженню здоров’я дітей з молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Визначено, забезпечення яких саме загальних психолого-педагогічних умов сприяє збереженню здоров’я дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Розроблено та експериментально перевірено способи побудови оптимальної педагогічної взаємодії у системі «вчитель-учень» з дітьми молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями як провідна умова збереження їх здоров’я. The qualification work involves a theoretical analysis of psychological and pedagogical conditions for preserving the health of primary school children with intellectual disorders. A definitive characterization of key research concepts, such as "health" and "intellectual disorders," has been conducted. The leading conditions contributing to the maintenance and preservation of the health of primary school children with intellectual disorders have been identified. It has been determined which general psychological and pedagogical conditions specifically ensure the preservation of the health of primary school children with intellectual disorders. Methods for building optimal pedagogical interaction in the "teacher-student" system with primary school children with intellectual disorders have been developed and experimentally verified as a leading condition for preserving their health.
- ДокументСТВОРЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИТУАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ПРОВІДНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Єна, А. О.У статті досліджено особистісно-орієнтоване фізичне виховання як провідну психолого-педагогічну умову збереження здоров’я дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Система фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями включає в себе різноманітні механізми впливу на розумовий розвиток та вдосконалення способів здобуття інформації, формування емоційно-вольової сфери та навичок соціальної поведінки моральності та духовності. Зазначено, що підґрунтям для формування основ здоров’язбережувальної компетентності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями є створення вчителем під час уроків ситуації особистісно орієнтованого фізичного виховання, яку можна вважати процесом надання педагогічної допомоги учням початкової школи з інтелектуальними порушеннями у становленні їх самоідентифікації, соціалізації, життєвого самоствердження та набуття ними усвідомлених навичок здорового способу життя. The article examines personality-oriented physical education as a leading psychological and pedagogical condition for preserving the health of children of primary school age with intellectual disabilities. The system of physical education of children of primary school age with intellectual disabilities includes various mechanisms of influence on mental development and improvement of methods of obtaining information, formation of the emotional and volitional sphere and skills of social behavior, morality and spirituality. It is noted that the basis for the formation of the foundations of health care competence in younger schoolchildren with intellectual disabilities is the creation by the teacher during lessons of a situation of personally oriented physical education, which can be considered a process of providing pedagogical assistance to elementary school students with intellectual disabilities in the formation of their self-identification, socialization, life self-affirmation and acquisition of self-aware healthy lifestyle skills.