Перегляд за Автор "Євсюков, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЮ «ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Євсюков, В.; Колгатіна, Л.У роботі розглянуто основні засоби візуальної комунікації при вивченні вибіркового модулю «Графічний дизайн». Наведено основні переваги використання засобів візуальної комунікації у роботі з учнями. Зазначено, що саме при вивченні вибіркового модулю «Графічний дизайн» учні опановують різноманітні засоби візуальної комунікації, що дозволить їм творчо розвиватися, критично підходити до представлення власних думок та ідей. The work examines the main means of visual communication when studying the elective module "Graphic Design". The main advantages of using visual communication tools in working with students are given. It is noted that when studying the elective module "Graphic Design", students master various means of visual communication, which will allow them to develop creatively and critically approach the presentation of their own thoughts and ideas.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ МОДУЛЮ «ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН» У ПРОФІЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Колгатіна, Л.; Євсюков, В.Тези присвячено проблемі підготовки учнів профільних середніх шкіл до вивчення графічного дизайну. Графічний дизайн є необхідною складовою сучасного інформаційного суспільства, і вміння володіти цими навичками важливі для подальшої освіти та професійного зростання учнів. Висвітлено методичні відходи до вивчення графічного дизайну учнями профільної середньої школи. The theses are devoted to the problem of preparing students of specialized secondary schools to study graphic design. The graphic design is a necessary component of today's information society, and the ability to master these skills is important for the further education and professional growth of students. The methodological approaches to the study of graphic design by students of a specialized secondary school are highlighted.