Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/957
Title: ПАРАДИГМАЛЬНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ГРУП
Other Titles: ПАРАДИГМАЛЬНЫЙ АСПЕКТ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ К УСТОЙЧИВОМУ РАЗВИТИЮ СОЦИАЛЬНЫХ ГРУПП
Authors: Кабусь, Н. Д.
Kabus`, N. D.
Keywords: соціальна педагогіка
майбутні соціальні педагоги
соціальні групи
проблеми підготовки
парадигмальні аспекти
социальная педагогика
будущие социальные педагоги
социальные группы
проблемы подготовки
парадигмальные аспекты
social pedagogy
future social educators
social groups
problems of training
paradigmatic aspects
Issue Date: 24-Nov-2015
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра»
Citation: Кабусь Н. Д. Парадигмальний аспект дослідження проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп / Н. Д. Кабусь // Підготовка соціального педагога на засадах : матеріали наук.-практ. конф., 24 листоп. 2015 р. : тези доп. / МОН України, Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Навч.-наук. ін-т педагогіки та психології ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 70–71.
Abstract: Визначено та обумовлено парадигмальний аспект дослідження проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп. Определен и обусловлен парадигмальный аспект исследования проблемы подготовки будущих социальных педагогов к устойчивому развитию социальных групп.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/957
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кабусь Н. Д. .pdf798.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.