Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/93
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ
Authors: Каминін, І. М.
Тучина, Н. В.
Keywords: інклюзивна освіта
англійська мова
навчання в школі
особливі діти
инклюзивное образование
английский язык
обучение в школе
особенные дети
inclusive education
еnglish language
teaching is at school
special children
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Каминін І. М. Впровадження принципів інклюзивної освіти в процес навчання англійської мови в школі / І. М. Каминін, Н. В. Тучина // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. акад. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 647–652.
Abstract: В статті розглянуті особливості реалізації принципів інклюзивного навчання на уроці англійської мови і висвітлені деякі навчальні стратегії, які доцільно використовувати до учнів зі спеціальними освітніми потребами для забезпечення максимального соціального, когнітивного, мовного та емоційного розвитку таких дітей. Окреслені педагогічні прийоми, сприяючі подоланню відчуження дітей з особливостями психофізичного розвитку: з одного боку допомагаючі їм не відчувати себе відмінними від інших учнів і, з іншого боку, будуючі толерантне освітнє середовище. Ставиться наголос на тому, що навчання методики роботи з учнями з особливими освітніми потребами має стати частиною професійної підготовки вчителя з будь-якого предмету. В статье рассмотрены особенности реализации принципов инклюзивного обучения на уроке английского языка и освещены некоторые учебные стратегии, которые целесообразно использовать для учащихся со специальными образовательными потребностями для обеспечения максимального социального, когнитивного, речевого и эмоционального развития таких детей. Обозначенные педагогические приемы, способствующие преодолению отчуждения детей с особенностями психофизического развития: с одной стороны помогающие им не чувствовать себя отличными от других учеников и, с другой стороны, строящие толерантную образовательную среду. Акцентируется внимание на том, что обучение методике работы с учащимися с особыми образовательными потребностями должно стать частью профессиональной подготовки учителя по любому предмету.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/93
Appears in Collections:Кафедра англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каминін І. М..doc81 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.