Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/860
Title: Соціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами
Other Titles: Социально-педагогическая деятельность по формированию патриотической направленности подростков с использованием средств социальной рекламы
Authors: Петриця, М. М.
Keywords: соціальна педагогіка
патріотична спрямованість
підлітки
засоби соціальної реклами
студентські роботи
социальная педагогика
патриотическая направленность
подростки
средства социальной рекламы
студенческие работы
social pedagogy
patriotic orientation
adolescents
means of social advertising
student work
Issue Date: 22-Apr-2014
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт
Citation: Петриця М. М. Соціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами / М. М. Петриця // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали II Міжнар. студ. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2014 р., присвяч. 210-річчю з дня заснування ХНПУ імені Г. С. Сковороди / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків ; Владимир : ХНПУ, 2014. – С. 49.
Abstract: Обгрунтована соціально-педагогічна діяльність з формування патріотичної спрямованості підлітків з використанням засобів соціальної реклами. Обоснована социально-педагогическая деятельность по формированию патриотической направленности подростков с использованием средств социальной рекламы.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/860
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петрица М. М. .pdf246.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.