Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/852
Title: Зміст соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших школярів з використанням педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
Other Titles: Содержание социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию младших школьников с использованием педагогического наследия В. А. Сухомлинского
Authors: Радченко, Ю. В.
Keywords: соціальна педагогіка
молодші школярі
соціально-педагогічна діяльність
спадщина В. О. Сухомлинського
студентські роботи
социальная педагогика
младшие школьники
социально-педагогическая деятельность
наследие В. А. Сухомлинского
студенческие работы
social pedagogy
junior schoolchildren
social and pedagogical activity
the heritage of V. A. Sukhomlinsky
student work
Issue Date: 17-May-2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Радченко Ю. В. Зміст соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших школярів з використанням педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / Ю. В. Радченко // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців, 17 трав. 2016 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 67-71.
Abstract: Проаналізовано та узагальнено педагогічний досвід В. О. Сухомлинського, на основі якого розроблено комплексну програму соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших школярів у загальноосвітньому навчальному закладі. Проанализирован и обобщен педагогический опыт В. А. Сухомлинского, на основе которого разработана комплексная программа социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию младших школьников в общеобразовательном учебном заведении.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/852
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радченко Ю. В. .pdf941.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.