Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/839
Title: Теоретико-методичні питання підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики деліквентної поведінки старших підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах
Other Titles: Теоретико-методические вопросы подготовки будущих социальных педагогов по профилактике деликвентному поведению старших подростков в общеобразовательных учебных заведениях
Authors: Кузуб, Д. О.
Keywords: майбутні соціальні педагоги
профілактика деліквентної поведінки
старші підлітки
загальноосвітні навчальні заклади
студентські роботи
будущие социальные педагоги
профилактика деликвентного поведения
старшие подростки
общеобразовательные учебные заведения
студенческие работы
future social educators
prevention deliquent behavior
senior adolescents
general educational institutions
student work
Issue Date: 21-Apr-2015
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Кузуб Д. О. Теоретико-методичні питання підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики деліквентної поведінки старших підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах / Д. О. Кузуб // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали III студ. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 27–28.
Abstract: Розкриті торетико-методичні питання підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики деліквентної поведінки старших підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах. Раскрыты торетико-методические вопросы подготовки будущих социальных педагогов к профилактике деликвентного поведения старших подростков в общеобразовательных учебных заведениях.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/839
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузуб Д. О. .pdf836.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.