Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/775
Title: Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики конфліктності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах
Other Titles: Подготовка будущих социальных педагогов к профилактике конфликтности учащихся в общеобразовательных учебных заведениях
Authors: Репна, В. С.
Keywords: соціальна педагогіка
підготовка соціальних педагогів
профілактика конфліктності
учні
загальноосвітні навчальні заклади
студентські роботи
социальная педагогика
подготовка социальных педагогов
профилактика конфликтности
ученики
общеобразовательные учебные заведения
студенческие работы
social pedagogy
training of social educators
conflict prevention
pupils
general educational institutions
student work
Issue Date: 22-Apr-2014
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра соціальної педагогіки ; Владимирский государственный университет имени Александра Григорьевича и Николая Григорьевича Столетовых, Педагогический институт
Citation: Репна В. С. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики конфліктності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах / В. С. Репна // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали II Міжнар. студ. наук.-практ. конф., 22-23 квіт. 2014 р., присвяч. 210-річчю з дня заснування ХНПУ імені Г. С. Сковороди / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків ; Владимир : ХНПУ, 2014. – С. 35.
Abstract: Обгрунтована підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики конфліктності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. Обоснована подготовка будущих социальных педагогов к профилактике конфликтности учащихся в общеобразовательных учебных заведениях.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/775
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репна В. С. .pdf488.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.