Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/677
Title: АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙ СТУДЕНТІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМ ВИХОВАННЯМ
Other Titles: АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИЙ СТУДЕНТОВ К ЗАНЯТИЯМ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРОЙ
Authors: Петрюк, О. В.
Горбань, І. Ю.
Клокова, С. Ю.
Петрюк, О. В.
Горбань, И. Ю.
Клокова, С. Ю.
Petriuk, O. V.
Gorban, І. U.
Klokova, S. U.
Keywords: фізичне виховання
секції
студенти
педагоги
мотивація
физическое воспитание
секции
студенты
педагоги
мотивация
physical education
section
students
pedagogues
motivation
Issue Date: 23-Dec-2015
Publisher: ООО «Типография „Мадрид”»
Citation: Петрюк О. В. Аспекти формування мотивацій студентів до занять фізичним вихованням / О. В. Петрюк, І. Ю. Горбань, С. Ю. Клокова // Здоровье, спорт, реабилитация : журн. по материалам VIII Междунар. науч. конф. „Здоровьесберегающие технологии, рекреация и реабилитация”, посвящ. памяти проф. В. П. Зайцева (г. Харьков, 23–24 дек. 2015 г.) / Харьков. нац. техн. ун-т сельск. хоз-ва им. П. Василенко, Харьков. нац. пед. ун-т им. Г. С. Сковороды, Харьков. гос. акад. дизайна и искусств ; [редкол.: Козина Ж. Л. (гл. ред.) и др.]. ‒ Харьков : Мадрид, 2015. ‒ № 1. ‒ С. 80‒81.
Abstract: Розглянуті деякі аспекти формування мотивацій у студентів педагогічних спеціальностей щодо занять фізичним вихованням і спортом в секційних групах у вищих навчальних закладах. Встановлено, що така діяльність повинна мати відчутний результат, бути оціненою та нести задоволення. Рассмотрены некоторые аспекты формирования мотиваций у студентов педагогических специальностей по занятиям физическим воспитанием и спортом в секционных группах в высших учебных заведениях. Установлено, что такая деятельность должна иметь ощутимый результат, быть оценённой и нести удовольствие.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/677
Appears in Collections:Кафедра одноборств, фехтування і силових видів спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петрюк О. В. та ін. .pdf3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.