З досвіду організації наукової, навчально-методичної та виховної діяльності кафедри історії педагогіки і порівняльної педагогіки

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розкрито процеси досвіду організації наукової, навчально-методичної та виховної діяльності кафедри історії педагогіки і порівняльної педагогіки. Важливими для викладачів нашої кафедри є погляди видатного філософа та педагога на особистість вчителя й вихователя. Г. С. Сковорода вважав, що вчитель повинен мати ґрунтовні знання та захоплюватися власною справою, бути благородним, справедливим, чесним та безмежно любити дітей, бути прикладом для інших в усьому, вміти володіти власним голосом, викладати чітко та лаконічно, але «тихо і без крику». Викладачі кафедри постійно пам’ятають про настанови видатного мислителя та намагаються відповідати тому високому званню педагога та тій високій планці, яку поставив для нас Г. С. Сковорода. В статье раскрыты процессы опыта организации научной, учебно-методической и воспитательной деятельности кафедры истории педагогики и сравнительной педагогики. Важными для преподавателей нашей кафедры являются взгляды выдающегося философа и педагога на личность учителя и воспитателя. Сковорода считал, что учитель должен иметь основательные знания и увлекаться собственным делом, быть благородным, справедливым, честным и безгранично любить детей, быть примером для других во всем, уметь владеть собственным голосом, излагать четко и лаконично, но «тихо и без крика». Преподаватели кафедры постоянно помнят о наставлениях выдающегося мыслителя и пытаются соответствовать тому высокому званию педагога и той высокой планке, которую поставил для нас Г. С. Сковорода. The article reveals the processes of experience in the organization of scientific, educational, methodological and educational activities of the Department of History of Pedagogy and Comparative Pedagogy. Important for teachers in our department are the views of the outstanding philosopher and pedagogue on the personality of the teacher and educator. Skovoroda believed that a teacher should have a thorough knowledge and a passion for his own work, be noble, fair, honest and infinitely love children, be He also believed that teachers should be thorough, knowledgeable, articulate, noble, fair, honest, and without fear of ridicule. The teachers of the department are constantly mindful of the precepts of the outstanding thinker and try to live up to the high title of an educator and the high standard set for us by Skovoroda.
Опис
Ключові слова
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, кафедра історії педагогіки і порівняльної педагогіки, педагогічні погляди Г. С. Сковороди, навчально-методична діяльність, педагоги, Харьковский национальный педагогический университет имени Г. С. Сковороды, кафедра истории педагогики и сравнительной педагогики, педагогические взгляды Г. С. Сковороды, учебно-методическая деятельность, G. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Department of History of Education and Comparative Pedagogy, Skovoroda's pedagogical views, teaching activities, teachers
Цитування
Боярська-Хоменко А. В. З досвіду організації наукової, навчально-методичної та виховної діяльності кафедри історії педагогіки і порівняльної педагогіки / А. В. Боярська-Хоменко, А. О. Денисенко // Новий колегіум. – 2019. – № 4 (98). – С. 73–77.