Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6384
Title: Психология и педагогика памяти
Other Titles: Психологія та педагогіка пам'яті
Psychology and pedagogy of memory
Authors: Заика, Е. В.
Кузнецов, М. А.
Заїка, Є. В.
Кузнєцов, М. А.
Kuznetsov, M.
Zaika, E.
Keywords: память
виды памяти
процессы памяти
структура запоминания
структура воспроизведения
тренинг памяти
история исследований памяти
пам'ять
види пам'яті
процеси пам'яті
структура запам'ятовування
структура відтворення
тренінг пам'яті
історія досліджень пам'яті
memory
types of memory
memory processes
structure of memorization
structure of reproduction
memory training
history of memory research
Issue Date: 2018
Publisher: ПромАрт
Citation: Заика Е. В. Психология и педагогика памяти : монография / Заика Е. В., Кузнецов М. А. – Харьков : ПромАрт, 2018. – 659 с.
Abstract: Описаны методики изучения памяти, созданные в основном в русле деятельностного и информационного подходов. Показан вклад в исследования памяти психологов Харьковской психологической школы. Проанализирована роль памяти в структуре деятельности и общения человека. Особое внимание уделяется способам улучшения памяти, средствам педагогического воздействия на нее в процессе обучения и игры. Работа содержит историко-психологический экскурс в проблему – краткий очерк прикладных исследований памяти в отечественной психологии. Описані методики вивчення пам'яті, створені в основному в руслі діяльнісного та інформаційного підходів. Показаний внесок в дослідження пам'яті психологів Харківської психологічної школи. Проаналізована роль пам'яті в структурі діяльності і спілкування людини. Особлива увага приділяється способам поліпшення пам'яті, засобам педагогічного впливу на неї в процесі навчання і гри. Робота містить історико-психологічний екскурс в проблему – короткий нарис прикладних досліджень пам'яті у вітчизняній психології. The article describes the methods of studying memory, created mainly in line with the activity and information approaches. The contribution to the study of the memory of psychologists of the Kharkov School of Psychology is shown. The role of memory in the structure of human activity and communication is analyzed. Special attention is paid to ways of improving memory, the means of pedagogical influence on it in the process of learning and playing. The work contains a historical and psychological insight into the problem - a brief outline of the applied research of memory in home psychology.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6384
ISBN: 978-617-7634-06-4
Appears in Collections:Кафедра психології
Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.