Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6306
Title: Образ учителя як духовно-інтелектуального наставника молоді з позиції акмеологічного підходу
Other Titles: Образ учителя как духовно-интеллектуального наставника молодежи с позиции акмеологического подхода
The image of a teacher as a spiritual and intellectual mentor of youth from the position of the acmeological approach
Authors: Рибалко, Л. С.
Золотухіна, С. Т.
Черновол-Ткаченко, Р. І.
Рибалко, Л. С.
Золотухина, С. Т.
Черновол-Ткаченко, Р. И.
Rybalko, L.
Zolotukhinа, S.
Chernovol-Tkachenko, R.
Keywords: освіта
образ учителя
духовно-інтелектуальні наставники
акмеологічний підхід
образование
образ учителя
духовно-интеллектуальные наставники
акмеологический подход
education
teacher image
spiritual and intellectual mentors
acmeological approach
Issue Date: 2019
Publisher: Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Рибалко Л. С. Образ учителя як духовно-інтелектуального наставника молоді з позиції акмеологічного підходу / Л. С. Рибалко, С. Т. Золотухіна, Р. И. Черновол-Ткаченко Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнар. колективна монографія / Всесвіт. наук. ноосферно-онтологіч. тов-во, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Асоц. рос. вчених штату Масачусетс [та ін.] ; за заг. ред. В. П. Бабича, Л. С. Рибалко. – Харків : ВННОТ, 2019. – С.135–138.
Abstract: У статті здійснено аналіз наукових пошуків образу вчителя як духовно-інтелектуального наставника молоді з позиції акмеологічного підходу. В статье проведен анализ научных изысканий образа учителя как духовно-интеллектуального наставника молодежи с позиции акмеологического подхода. The article analyzes scientific research on the image of a teacher as a spiritual and intellectual mentor of youth from the position of the acmeological approach.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6306
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.