Кафедра теорії, методики і практики фізичного виховання

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 256
  • Документ
    ВПЛИВ ЗАСОБІВ РИТМІКИ ТА ХОРЕОГРАФІЇ НА КООРДИНАЦІЙНІ ЗДІБНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Морозов, Д. Ю.
    У роботі розглядається вплив засобів ритміки та хореографії на координаційні здібності молодших школярів. Мета роботи – визначення впливу зазначених засобів на координаційні здібності учнів молодших класів. Доведено, що розроблена танцювальна програма позитивно впливає на розвиток моторних якостей, сприяє збереженню ритму та гармонії, вимагає від дитини прояву активності та відповідальності. The work examines the impact of rhythmic and choreographic means on the coordination abilities of younger schoolchildren. The purpose of the work is to determine the impact of rhythmic and choreographic tools on the coordination abilities of students of lower grades. It has been proven that the developed dance program has a positive effect on the development of motor skills, promotes the preservation of rhythm and harmony, and requires the child to show activity and responsibility.
  • Документ
    ІГРОВА ФІЗИЧНА АКТИВНІСТЬ НА ШКІЛЬНИХ УРОКАХ ЯК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Несен, О. О.; Кривенцова, І. В.; Клименченко, В. Г.
    У методичному посібнику представлені особливості впровадження ігрової активності учнів на шкільних уроках як засіб активізації їх рухової діяльності у розрізі здоров’язбережувальної технології навчання. В тексті наведені теоретичні основи здоров’язбережувальної освіти, причини підвищення актуальності питання у сучасних дітей України; надана загальна модель побудови рухової активності в умовах класних кімнат; представлені конкретні приклади організації та змісту рухової активності для учнів різних років навчання та для різних навчальних тем. Матеріал відповідає тематиці дисципліни «Фізичне виховання» для здобувачів вищої освіти факультетів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. The methodological guide presents the peculiarities of introducing pupils' game activity at school lessons as a means of activating their motor activity in the context of health-saving teaching technology. The text presents theoretical foundations of health education, reasons for the increasing relevance of the issue for modern children in Ukraine; provides a general model for building motor activity in classrooms; presents specific examples of the organisation and content of motor activity for students of different years of study and for different educational topics. The material corresponds to the subject matter of the discipline "Physical Education" for applicants for higher education at the faculties of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
  • Документ
    Шляхи запобігання освітніх втрат учнів 1–6 класів у фізкультурній галузі знань через організацію співпраці з батьками
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2024) Козлов, А. В.
    Автором розкрито форми співпраці сім’ї та школи у вирішенні завдань фізичного виховання учнів в умовах військового стану. The author revealed the forms of cooperation between the family and the school in solving the tasks of physical education of students in the conditions of martial law.
  • Документ
    Контроль фізичної та технічної підготовки на уроках зі спортивного орієнтування
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2024) Шип, Н. Є.
    У доповіді автор розкриває форми знайомства зі спортивним орієнтуванням на уроках фізичного віховання в закладах загальної середньої освіти. In the report, the author reveals the forms of acquaintance with sports orientation in physical education lessons in general secondary education institutions.
  • Документ
    Діагностика технічної підготовленості та шляхи запобігання освітніх втрат на уроках фізичної культури варіативного модулю волейбол
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», 2023-10-18) Стрельникова, Є. Я.
    Вивчення навчального матеріалу та тестування його засвоєння з ігрових видів в дистанційному форматі є досить складною задачею. Автором запропановано блок тестів з технічної підготовленості на уроках фізичної культури варіативного модулю волейбол. Учні можуть виконуватиці тести в домашніх умовах з використанням наявних м’ячів чи повітряної кулі. Тести дадуть педагогу можливість оцінити засвоєння матеріалу з техніки основних елементів гри у волейбол та не нанесуть втрат у побуті. Studying educational material and testing its assimilation from game types in a remote format is quite a difficult task. The author proposed a block of tests on technical readiness in physical education lessons of the volleyball variable module. Students can complete these tests at home using existing balls or balloons. The tests will give the teacher an opportunity to assess the assimilation of material on the technique of the main elements of the volleyball game and will not cause losses in everyday life.