Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6291
Title: Завзятість навчальних дій у школярів та студентів
Other Titles: Упорство учебных действий у школьников и студентов
Perseverance of educational actions at schoolboys and students
Authors: Кузнєцов, М. А.
Галата, О. С.
Кузнецов, М. А.
Галата, О. С.
Kuznetsov, М.
Halata, O.
Keywords: завзятість
саморегуляція навчальної діяльності
саморегуляція навчально-професійної діяльності
вольовий контроль за діями
завзята навчальна дія
предиктори завзятої навчальної дії
розвиток завзятості у формувальному експерименті
упорство
саморегуляция учебной деятельности
саморегуляция учебно-профессиональной деятельности
волевой контроль за действиями
упорное учебное действие
предикторы упорного учебного действия
развитие упорства в формирующем эксперименте
persistence
self-regulation of educational activity
self-regulation of educational-professional activity
volitional control of actions
persistent educational action
predictors of persistent educational action
development of persistence in the formative experiment
Issue Date: 2021
Citation: Кузнєцов М. А. Завзятість навчальних дій у школярів та студентів : монографія / М. А. Кузнецов, О. С. Галата. – Харків : Діса плюс. 2021. – 239 с.
Abstract: Представлено аналіз концепцій і підходів до проблеми ролі завзятості в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної регуляції та саморегуляції навчальної діяльності у шкільному та студентському віці. Виявлено особливості прояву навчальної завзятості як прояву психічної регуляції навчальних дій успішних та неуспішних студентів. Розроблено концептуальну модель навчальної завзятості. Виділено основні компоненти завзятої навчальної дії – цілеспрямованість, зусилля, самоконтроль, доведення діла до кінця. Наведено обґрунтування та структура програми розвитку навчальної завзятості у студентів в процесі соціально-психологічного тренінгу. Представлен анализ концепций и подходов к проблеме роли упорства в эмоционально-волевом, когнитивном, мотивационном и поведенческом компонентах системы психической регуляции и саморегуляции учебной деятельности в школьном и студенческом возрасте. Выявлены особенности проявления учебного упорства как проявления психической регуляции учебных действий у успевающих и неуспевающих студентов. Разработана концептуальная модель учебного упорства. Выделены основные компоненты упорного учебного действия – целеустремленность, усилие, самоконтроль, доведение дела до конца. Обоснованы структура и программа развития учебного упорства у студентов в процессе социально-психологического тренинга. The analysis of concepts and approaches to the problem of the role of persistence in the emotional-volitional, cognitive, motivational and behavioral components of the system of mental regulation and self-regulation of educational activity at school and student age is presented. The features of the manifestation of educational perseverance as a manifestation of the mental regulation of educational actions at students with high and low levels of academic success have been revealed. A conceptual model of learning persistence has been developed. The main components of persistent educational action are highlighted - purposefulness, effort, self-control, bringing the matter to the end. The structure of the program for the development of educational perseverance in students in the process of socio-psychological training has also been substantiated.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6291
ISBN: 978-617-7927-78-4
Appears in Collections:Кафедра психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.