Кафедра теорії і практики англійської мови

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 200
  • Документ
    Цифрова трансформація іншомовної освіти: технології штучного інтелекту
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гуліч, О.; Четверик, В.
    У розвідці розглядається цифрова трансформація іншомовної освіти та технології штучного інтелекту в цьому процесі. This paper explores the digital transformation in foreign language education and the role of artificial intelligence technologies in this process.
  • Документ
    Перспективи використання чат-ботів зі штучним інтелектом у галузі іншомовної освіти
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024-05-16) Четверик, В. К.
    У розвідці розглядаються перспективи використання чат-ботів зі штучним інтелектом у галузі іншомовної освіти. The paper reviews prospects for using AI-powered chatbots in foreign language education.
  • Документ
    До питання маркованості в контексті морфології
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2024-05-23) Четверик, В.
    У розвідці розглядається питання маркованості в контексті морфології. The paper provides an overview of the issue of ‘markedness’ in morphological contexts.
  • Документ
    Галузь іншомовної комунікативної підготовки як посутній складник процесу інтернаціоналізації
    (Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2024-06-23) Четверик, В. К.; Гуліч, О. О.
    У розвідці представлено огляд галузі іншомовної комунікативної підготовки як посутнього складника процесу інтернаціоналізації. The paper provides an overview of foreign language communication training as an essential component of the internationalization process.
  • Документ
    Розвиток лексичних навичок здобувачів ЗВО з використанням лінгвістичних корпусів
    (Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2024-05-16) Четверик, В.
    У розвідці оглядово проаналізовано лінгвістичні корпуси, їхні функціональні можливості та лінгводидактичний потенціал у контексті іншомовної підготовки з метою розвитку лексичних навичок серед здобувачів ЗВО. Додатково наведені базові приклади потенційних завдань / форм роботи з використанням лінгвістичних корпусів, які можуть бути використані в межах дисциплін, які орієнтовані на іншомовну комунікативну підготовку. The article examines linguistic corpora, exploring their functional capabilities and didactic potential for foreign language training to enhance lexical skills among higher education students. Additionally, it provides basic examples of tasks and forms of work utilizing linguistic corpora, applicable within disciplines focused on foreign language communicative training.