Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6169
Title: Використання життєтвірного потенціалу гуманітарних дисциплін у процесі підготовки майбутнього вчителя початкових класів
Other Titles: Использование жизнетворческого потенциала гуманитарных дисциплин в процессе подготовки будущего учителя начальных классов
The Use of Lifecreating Potential of Humanitarian Disciplines in the Process of Training the Future Primary School Teachers
Authors: Радченя, І. В.
Радченя, И. В.
Radchenya, I.
Keywords: життєтвірний потенціал
гуманітарні дисципліни
підготовка вчителів
майбутній учитель
аспірантські роботи
жизнетворческий потенциал
гуманитарные дисциплины
подготовка
будущий учитель
аспирантские работы
lifecreating potential
humanitarian disciplines
training
future teacher
postgraduate work
Issue Date: 22-Feb-2017
Publisher: КПУ
Citation: Радченя І. В. Використання життєтвірного потенціалу гуманітарних дисциплін у процесі підготовки майбутнього вчителя початкових класів / І. В. Радченя // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т ; [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2017. – Вип. 53 (106). – С. 431–436.
Abstract: У статті проаналізовано роль життєтвірного потенціалу гуманітарних дисциплін у процесі підготовки майбутнього вчителя початкових класів. У результаті узагальнення інформації дійшли висновку, що життєтвірний потенціал гуманітарних дисциплін є досить високим, особливо в процесі підготовки вчителя початкових класів. Внаслідок цього збільшується роль гуманітарних наук у формуванні особистості вчителя, бо лише в культурній спадщині людства підростаюче покоління може знайти відповіді на актуальні для них питання. Вказано на те, що теоретична значущість і недостатня практична розробленість теми відкривають перспективи для подальшого її дослідження. В статье проанализирована роль жизнетворческого потенциала гуманитарных дисциплин в процессе подготовки будущего учителя начальных классов. В результате обобщения информации пришли к выводу, что жизнетворческий потенциал гуманитарных дисциплин является очень высоким, особенно при подготовке учителя начальных классов. Вследствие этого увеличивается роль гуманитарных наук в формировании личности учителя, потому что только в культурном наследии человечества подрастающее поколение может найти ответы на актуальные для них вопросы. Определено, что теоретическая значимость и недостаточная практическая разработанность темы открывают перспективы для дальнейшего ее исследования. The article analyzes the role of lifecreating potential of humanitarian disciplines in the process of preparation of future primary school teacher. The attention is drawn to the fact that the first priority task of the modern education is to cultivate a purposeful person committed to full realization of opportunities and who is ready for development of innovative experiences, with ability to make responsible and proper choices in different life situations. Therefore, the purpose of the educational process is the formation of those personality traits that help the successful adaptation of youth in a society. It is asknowledged that importance of lifecreating potential of humanitarian disciplines is explained due to their nature.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6169
ISSN: 1992-5786 (Print)
2664-3529 (Online)
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.