Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6163
Title: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ СТУДЕНТАМ ЮРИДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Other Titles: THE ACTUAL PROBLEMS OF TEACHING ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES TO THE STUDENTS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ПРЕПОДАВАНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО НАПРАВЛЕНИЯ СТУДЕНТАМ ЮРИДИЧЕСКИХ ФАКУЛЬТЕТОВ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Authors: Задихайло, О. А.
Задыхайло, Е. А
Zadykhaylo, О.
Keywords: англійська мова за професійним спрямуванням
інтерактивні методи навчання
юристи
рольова гра
английский язык профессионального направления
интерактивные методы обучения
юристы
ролевая игра
English for professional purposes
interactive training methods
lawyers
roleplaying games
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Задихайло О. А. Актуальні проблеми викладання англійської мови професійного спрямування студентами юридичних факультетів закладів вищої освіти / О. А. Задихайло // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сер.: Право. – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 29. – С. 140–146.
Abstract: У статті аналізуються актуальні проблеми викладання англійської мови професійного спрямування студентам юридичних факультетів закладів вищої освіти та окреслються основні шляхи їх вирішення. Автор наголошує, що при перекладі юридичних текстів не слід забувати про те, що кожна країна має свою правову систему та відповідну юридичну термінологію. Тому викладання англійської мови професійного спрямування має розпочинатись після формування у студентів певних уявлень про різні правові явища. У роботі порушується питання використання інтерактивних методів навчання, зокрема, рольових ігор, що сприяє виробленню у студентів умінь і навичок, необхідних для професійної комунікації. В статье анализируются актуальные проблемы преподавания английского языка профессионального направления студентам юридических факультетов учереждений высшего образования и очерчиваются основные пути их решения. Автор отмечает, что при переводе юридических текстов не следует забывать о том, что каждая страна имеет свою правовую систему и соответствующую юридическую терминологию. Поэтому преподавание английского языка профессионального направления должно начинаться после формирования у студентов определенных представлений о различных правовых явлениях. В работе поднимается вопрос использования интерактивных методов обучения, в частности, ролевых игр, способствующих выработке у студентов умений и навыков, необходимых для профессиональной коммуникации. In the article the actual problems of teaching English for professional purposes to future lawyers are analyzed and the main ways of their solution are outlined.Foreign language as a means of intercultural communication between specialists of the legal profession is becoming increasingly important in the modern society. Teaching English for professional purposes is primarily based on the professional needs of future lawyers. The author outlines that the students for a short period of time should learn the fundamentals of several legal systems. There are significant differences between Ukrainian and Anglo-American law-system, and without the basic knowledge of these differences the understanding of special professional vocabulary is impossible. Considerable attention is paid to the translation of legal terms.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6163
ISSN: 2312-1661 (Print)
2312-8984 (Online)
Appears in Collections:Кафедра державно-правових дисциплін, міжнародного права і права Європейського Союзу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.