Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6077
Title: СКРИНІНГОВА МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СУМІСНОЇ УВАГИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
Other Titles: СКРИНИНГОВАЯ МЕТОДИКА ДИАГНОСТИКИ СОВМЕСТНОГО ВНИМАНИЯ У ДЕТЕЙ РАННЕГО ВОЗРАСТА
SCREENING OF JOINT ATTENTION FOR THE CHILDREN OF EARLY AGE
Authors: Жукова, Л. В.
Трушик, О. В.
Zhukovа, L.
Trushik, O.
Keywords: скринінгова методика діагностики
сумісна увага
діти раннього віку
аспірантські роботи
скрининговая методика диагностики
совместное внимание
дети раннего возраста
аспирантские работы
screening diagnostic technique
joint attention
young children
postgraduate work
Issue Date: 27-Oct-2018
Publisher: Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс
Citation: Жукова Л. В. Скринінгова методика діагностики сумісної уваги у дітей раннього віку / Л. В. Жукова, О. В. Трушик // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій ; тези доп.), Харків, 27 жовт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2018. – Ч. 2. – С. 29–30.
Abstract: У статті проаналізовано скринінгова методика діагностики сумісної уваги у дітей раннього віку. Скринінгова діагностика проходить як структуроване включене спостереження за поведінкою під час спеціальної організованої ігрової діяльності. Спостереження проводитися у збідненому середовищі. Для організації ігрової діяльності використовуються стандартизовані стимульні матеріали. В статье проанализирована скрининговая методика диагностики совместного внимания у детей раннего возраста. Скрининговая диагностика проходит как структурированное включенное наблюдение за поведением во время специальной организованной игровой деятельности. Наблюдение проводится в обедненной среде. Для организации игровой деятельности используются стандартизированные стимульные материалы. The article analyses a screening technique for diagnosing joint attention in young children. The screening diagnostics takes place as a structured included observation of behaviour during a special organised play activity. The observation takes place in a deprived environment. Standardised stimulus materials are used to organise play activities.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6077
ISSN: 978-617-7645-34-3
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жукова Л. В..pdf902.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.