Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/606
Title: ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ШКОЛЯРІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ПРИ ЗАНЯТТЯХ ФУТБОЛОМ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Other Titles: ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ ШКОЛЬНИКОВ СТАРШИХ КЛАССОВ ПРИ ЗАНЯТИЯХ ФУТБОЛОМ ВО ВНЕШКОЛЬНОМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
INDIVIDUALIZATION OF THE FUNCTIONAL TRAINING OF SCHOOLCHILDREN OF OLD CLASSES WHEN LEARNING FOOTBALL IN THE EXTERNAL EDUCATIONAL INSTITUTION
Authors: Іщенко, В. В.
Козіна, Ж. Л.
Гребньова, І. В.
Новіков, Ю. О.
Ищенко, В. В.
Козина, Ж. Л.
Гребнёва, И. В.
Новиков, Ю. А.
Іshchenko, V. V.
Kozіna, Zh. L.
Grebnova, І. V.
Novіkov, Y. A.
Keywords: футбол
тренування
ергогенні засоби
функціональна підготовка
студентські роботи
футбол
тренировки
эргогенные средства
функциональная подготовка
студенческие работы
football
training sessions
ergogenic agents
functional training
student work
Issue Date: 23-Dec-2015
Publisher: ООО «Типография „Мадрид”»
Citation: Індивідуалізація функціональної підготовки школярів старших класів при заняттях футболом у позашкільних навчальних закладах / В. В. Іщенко [та ін.] // Здоровье, спорт, реабилитация : журн. по материалам VIII Междунар. науч. конф. „Здоровьесберегающие технологии, рекреация и реабилитация”, посвящ. памяти проф. В. П. Зайцева (г. Харьков, 23–24 дек. 2015 г.) / Харьков. нац. техн. ун-т сельск. хоз-ва им. П. Василенко, Харьков. нац. пед. ун-т им. Г. С. Сковороды, Харьков. гос. акад. дизайна и искусств ; [редкол.: Козина Ж. Л. (гл. ред.) и др.]. ‒ Харьков : Мадрид, 2015. ‒ № 1. ‒ С. 27‒29.
Abstract: Мета – вивчити особливості функціональної підготовленості і розробити методичні підходи до цілеспрямованого використання ергогенічних засобів в тренуванні юних футболістів на етапі поглибленої спеціалізації в залежності від ігрового амплуа. Показано, що диференційоване, у відповідністю з ігровою спеціалізацією, використання додаткових ергогенічних засобів у вигляді дихальних вправ і дозованої гіповентиляції, в тренуванні юних футболістів сприяє посиленню тренувального ефекту від застосування звичайних тренувальних дій (фізичних вправ) і дозволяє забезпечити більш виражений акцентований і цілеспрямований розвиток домінантних для кожного ігрового амплуа компонентів функціональної підготовленості. Цель - изучить особенности функциональной подготовленности и разработать методические подходы к целенаправленному использованию ергогеничних средств в тренировке юных футболистов на этапе углубленной специализации в зависимости от игрового амплуа. Показано, что дифференцированное, в соответствии с игровой специализацией, использование дополнительных ергогеничних средств в виде дыхательных упражнений и дозированной гиповентиляции, в тренировке юных футболистов способствует усилению тренировочного эффекта от применения обычных тренировочных действий (физических упражнений) и позволяет обеспечить более выраженное акцентированное и целенаправленное развитие доминантных для каждого игрового амплуа компонентов функциональной подготовленности. The goal is to study the features of the functional readiness and develop methodological approaches to the purposeful use of ergogenic means in the training of young players at the stage of in-depth specialization depending on the playing role. It is shown that the use of additional ergogenic means in the form of breathing exercises and dosed hypoventilation, in accordance with the gaming specialization, in training young players helps to strengthen the training effect from the use of conventional training activities (physical exercises) and allows for a more pronounced accentuated and purposeful development of dominant For each game role of the components of functional readiness.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/606
Appears in Collections:Кафедра циклічних видів спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іщенко В. В. та ін..pdf3.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.