Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6043
Title: Засоби вираження оцінки в мотиваційному дискурсі
Other Titles: Средства выражения оценки в мотивационном дискурсе
Means of evaluation in motivational discourse
Authors: Шестак, М.
Shestak, M.
Keywords: дискурс
оцінка
мотивація
студентські роботи
оценка
мотивация
студенческие работы
discourse
rating
motivation
student work
Issue Date: 15-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Шестак М. Засоби вираження оцінки в мотиваційному дискурсі / М. Шестак // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 85–86.
Abstract: У статті доведено, що вивчення дискурсу є одним із найбільш прогресуючих напрямів сучасної лінгвістики. Оцінно-експресивна лексика надає мотиваційному дискурсу необхідної експресії і допомагає здійснити той вплив на аудиторію, на який розраховує мовець. Вживається вона не ізольовано, а слугує мовцю для створення різноманітних мовно-стилістичних засобів, серед яких найбільш поширеними виявилися метафори, епітети, гіперболи та кульмінації. В статье доказано, что изучение дискурса является одним из самых прогрессирующих направлений современной лингвистики. Оценочно-экспрессивная лексика предоставляет мотивационному дискурсу необходимую экспрессию и помогает осуществить то влияние на аудиторию, на который рассчитывает говорящий. Используется она не изолированно, а служит говорящему для создания разнообразных культурно-стилистических средств, среди которых наиболее распространенными оказались метафоры, эпитеты, гиперболы и кульминации. The article proves that the study of discourse is one of the most progressive areas of modern linguistics. Evaluative-expressive vocabulary provides motivational discourse with the necessary expression and helps to carry out the influence on the audience, which the speaker expects. It is not used in isolation, but serves the speaker to create a variety of cultural and stylistic means, among which metaphors, epithets, hyperboles and climaxes have proven to be the most common.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6043
Appears in Collections:Кафедра англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестак Марина. Засоби вираження оцінки.pdf421.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.