Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6013
Title: ВИХОВНА СКЛАДОВА АРТПЕДАГОГІКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ ТА ДІАГНОСТИКИ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
Other Titles: ВОСПИТАТЕЛЬНАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ АРТПЕДАГОГИКИ КАК ИНСТРУМЕНТ ВЛИЯНИЯ И ДИАГНОСТИКИ ПОВЕДЕНИЯ УЧАЩИХСЯ
EDUCATIONAL COMPONENT OF ART OF PEDAGOGY AS A TOOL INFLUENCE AND DIAGNOSIS OF STUDENT BEHAVIOR
Authors: Сагіна, Ю. В.
Сагина, Ю. В.
Sahina, Yu.
Keywords: артпедагогіка
діагностика поведінки
студентські роботи
артпедагогика
диагностика поведения
студенческие работы
art pedagogy
behavior diagnosis
student work
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Сагіна Ю. В. Виховна складова артпедагогіки як інструмент впливу та діагностики поведінки учнів / Ю. В. Сагіна // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 131–133.
Abstract: У статті розглянуто виховання шляхом мистецтва, що є одним з найпопулярніших методів психотерапії та психоаналізу. Завдяки використанню цієї методики можна успішно виховати у дітей любов до творчості, виявити проблеми та емоційний стан. Основні виховні функції артпедагогіки: катарсистична, що звільняє від небажаних станів психіки; регулятивна, знімає психічне напруження, що регулює психосоматичні процеси, та моделює позитивний настрій; комунікативно-рефлексивна, що забезпечує корекцію порушень норм спілкування, комунікації, та формує адекватну міжособистісну взаємодію, а також самооцінку; конструктивна, яка створює нову середу з позитивними переживаннями, новими творчими потребами, формами і способами їх споживання і задоволення; креативна, або творча функція. В статье рассмотрено воспитание путем искусства, которое является одним из самых популярных методов психотерапии и психоанализа. Благодаря использованию этой методики можно успешно воспитать у детей любовь к творчеству, выявить проблемы и эмоциональное состояние. Основные воспитательные функции артпедагогики: катарсистичная, что освобождает от нежелательных состояний психики; регулятивная, снимает психическое напряжение, регулирует психосоматические процессы, и моделирует позитивный настрой; коммуникативно-рефлексивная, что обеспечивает коррекцию нарушений норм общения, коммуникации, и формирует адекватную межличностное взаимодействие, а также самооценку; конструктивная, которая создает новую среду с положительными переживаниями, новыми творческими потребностями, формами и способами их потребления и удовольствия; креативная, или творческая функция. The article considers education through art and is one of the most popular methods of psychotherapy and psychoanalysis. Through the use of this technique, you can successfully instill in children a love of creativity, identify problems and emotional state. The main educational functions of art pedagogy: cathartic, that frees from unwanted mental states; regulatory, relieves mental stress, regulates psychosomatic processes, and models a positive mood; communicative-reflexive, which provides correction of violations of norms of communication, communication, and forms adequate interpersonal interaction, as well as self-esteem; constructive, which reates a new environment with positive experiences, new creative needs, forms and ways of their consumption and satisfaction; creative or creative function.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6013
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ю.В. Сагіна. Виховна складова.pdf943.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.