Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5944
Title: Деякі аспекти організації дистанційного навчання у закладах вищої педагогічної освіти
Other Titles: Некоторые аспекты организации дистанционного обучения в учреждениях высшего педагогического образования
Some aspects of the organization of distance learning in institutions of higher pedagogical education
Authors: Танько, Т. П.
Tanko, T.
Keywords: дистанційне навчання
заклади вищої освіти
здобувачі вищої освіти
дистанционное обучение
высшие учебные заведения
соискатели высшего образования
distance learning
institutions of higher education
applicants
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра
Citation: Танько Т. П. Деякі аспекти організації дистанційного навчання у закладах вищої педагогічної освіти / Т. П. Танько // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 137–141.
Abstract: У статті проаналізовані особливості організації дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Схарактеризовано досвід роботи викладачів факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди в умовах дистанційного навчання. Представлено пріоритетні напрями роботи викладацького складу в нових умовах. В статье проанализированы особенности организации дистанционного обучения в учреждениях высшего образования. Охарактеризован опыт работы преподавателей факультета дошкольного образования ХНПУ имени Г. С. Сковороды в условиях дистанционного обучения. Представлены приоритетные направления работы преподавательского состава в новых условиях. The features of the organization of distance learning in higher education institutions have been analyzed in the article. The experience of teachers of the faculty of preschool education of Kharkiv National Pedagogical university named after G. S. Skovoroda in the conditions of distance learning has been characterized. The priority directions of work of the teaching staff in new conditions have been presented.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5944
ISBN: 978-617-7886-20-3
Appears in Collections:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Танько Т. П. .pdf795.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.