Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5879
Title: Тенденції модернізації музично-педагогічної освіти в сучасному Китаї
Other Titles: Тенденции модернизации музыкально-педагогического образования в современном Китае
Trends in the modernization of music education in modern China
Authors: Го, Іцзян
Го, Ицзян
Ho, Itszian
Keywords: музично-педагогічна освіта
педагогічні вищі навчальні заклади
навчально-методичне забезпечення
наукові дослідження
тенденції
аспірантські роботи
музыкально-педагогическое образование
педагогические высшие учебные заведения
учебно-методическое обеспечение
научные исследования
тенденции
аспирантские работы
music-pedagogical education
pedagogical universities
educationalmethodical providing
scientific research
tendencies
postgraduate works
Issue Date: 31-Dec-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Citation: Го Іцзян. Тенденції модернізації музично-педагогічної освіти в сучасному Китаї / Го Іцзян // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 22–25.
Abstract: Статтю присвячено важливому етапу розвитку вищої музично-педагогічної освіти Китаю – кінець 1970-х рр. – початок ХХІ ст. Розглянуто періодизацію розвитку, зміст кожного періоду, основні досягнення і проблеми, виявлено тенденції модернізації музично-педагогічної освіти. Статья посвящена важному этапу развития высшего музыкально-педагогического образования Китая – конец 1970-х гг. – начало XXI в. Рассмотрено периодизацию развития, содержание каждого периода, основные достижения и проблемы, выявлены тенденции модернизации музыкально-педагогического образования. The article is devoted to an important stage in the development of higher music and pedagogical education in China – the late 1970s – early XXI century. The periodization of development, the content of each period, the main achievements and problems are considered, the tendencies of modernization of music-pedagogical education are revealed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5879
ISBN: 978-617-7886-20-3
Appears in Collections:Кафедра англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Го Іцзян. .pdf787.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.