Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/587
Title: НАТЮРМОРТ, ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА В ДИСЦИПЛІНІ «ЖИВОПИС»
Other Titles: НАТЮРМОРТ, КАК БАЗОВАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ В ДИСЦИПЛИНЕ «ЖИВОПИСЬ»
STILL LIFE, AS A BASIC COMPONENT IN THE DISCIPLINE «PAINTING»
Authors: Азаркіна, М. А.
Азаркина, М. А.
Azarkina, М. А.
Keywords: натюрморт
освітлення
композиція
тональна узгодженість
кольорове відношення
тонове відношення
натюрморт
освещение
композиция
тональная согласованность
цветное отношение
тоновое отношение
still life
lighting
composition
tonal consistency
color attitude
have an attraction relationship
Issue Date: 2010
Publisher: Харківська державна академія дизайну і мистецтв (ХДАДМ)
Citation: Азаркіна М. А. Натюрморт, як базова составляюча в дисципліні «живопис» / М. А. Азаркіна // Теорія і практика матеріально художньої культури : ХІІ електронна наук. конф. / Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. – Харків : ХДАДМ, 2010. – С. 63–65.
Abstract: В статті зазначено, що натюрморти складають значну частину програми з живопису будь-якого художнього учбового закладу. На матеріалі натюрморту відбувається знайомство з вимогами композиції, з методами трактування форми, з пробемами кольору. Смисловий зміст натюрморту може бути нескінченно різноманітним. Учбовий натюрморт може бути сюжетний. Чи повинен він бути таким – кожний учбовий заклад вирішує по-своєму. Компонувати сюжетний натюрморт важко, тому що його спочатку замислити, побачити, знайти. Окрім цього, літературна частина може в деякій мірі відвернути увагу учня від задач, котрі на початку навчання мають бути першочерговими : форми та кольору. В статье указано, что натюрморты составляют значительную часть программы по живописи любого художественного учебного заведения. На материале натюрморта происходит знакомство с требованиями композиции, с методами трактовки формы, с пробемами цвета. Смысловое содержание натюрморта может быть бесконечно разнообразным. Учебный натюрморт может быть сюжетный. Должен ли он быть таким – каждое учебное заведение решает по-своему. Компоновать сюжетный натюрморт трудно, потому что его сначала задумать, увидеть, найти. Кроме этого, литературная часть может в некоторой степени отвлечь внимание ученика от задач, которые в начале обучения должны быть первоочередными : формы и цвета. The article pointed out that the still lifes make up a significant part of the program for painting any art schools. On the material of the still life is familiar with the requirements of the composition, with the methods of interpretation of forms, with problemami color. The semantic content of still life can be infinitely varied. Academic still life can be a story. Should it be that each institution decides on its own. To compose the still life scene is difficult because it is first to conceive, to see, to find. In addition, the literary part may to some extent distract the attention of the student from the tasks that early learning should be of high priority : forms and colors.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/587
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Азаркіна М. А..doc37.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.