Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5846
Назва: Моніторинг навчання учнів з низькою успішністю
Інші назви: Мониторинг обучения учащихся с низкой успеваемостью
Monitoring the learning of low-performing students
Автори: Хлєбнікова, Т. М.
Калашнікова, М. І.
Хлебникова, Т. Н.
Калашникова, М. И.
Khlebnikova, T.
Kalashnikova, M.
Ключові слова: загальна середня освіта
учні з низькою успішністю
навчання
моніторинг
общее среднее образование
ученики с низкой успеваемостью
обучение
мониторинг
general secondary education
low-performing students
education
monitoring
Дата публікації: 18-чер-2021
Видавництво: European Scientific Platform
Бібліографічний опис: Хлєбнікова Т. М. Моніторинг навчання учнів з низькою успішністю / Т. М. Хлєбнікова, М. І. Калашнікова // Scientific forum: theory and practice of research : I International Scientific and Theoretical Conference, Valencia, Kingdom of Spain, June18, 2021. – Valencia : European Scientific Platform, 2021. – Vol. 2. – Pp. 73–75.
Короткий огляд (реферат): Пропонований моніторинг включає комплекс методик, які дозволяють досліджувати проблему та приймати правильне управлінське рішення. Використані методики не забезпечують отримання загальнозначущих наукових результатів, але в разі вмілого використання є надійним помічником керівника закладу освіти, допомагають йому орієнтуватися в освітній ситуації, правильно оцінювати її, приймати управлінське рішення на науковій основі, тобто на основі об’єктивних даних. Предлагаемый мониторинг включает комплекс методик, позволяющих исследовать проблему и принимать правильное управленческое решение. Использованные методики не обеспечивают получения общезначимых научных результатов, но в случае умелого использования являются надежным помощником руководителя учебного заведения, помогают ему ориентироваться в образовательной ситуации, правильно оценивать ее, принимать управленческое решение на научной основе, то есть на основе объективных данных. The proposed monitoring includes a set of techniques to investigate the problem and make the right management decision. The methods used do not provide generally significant scientific results, but in the case of skillful use, they are a reliable assistant to the head of an educational institution, help him navigate the educational situation, correctly assess it, make management decisions on a scientific basis, that is, on the basis of objective data.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5846
ISBN: 978-1-63848-585-8
Розташовується у зібраннях:Кафедра наукових основ управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хлебнікова Т. М., Калашнікова М. І. Моніторинг навчання учнів.pdf2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.