Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5838
Title: Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації профорієнтаційної роботи зі здобувачами загальної середньої освіти з урахуванням гендерного аспекту
Other Titles: Профессиональная подготовка будущих социальных педагогов к организации профориентационной работы с соискателями общего среднего образования с учетом гендерного аспекта
Professional training of future social educators to organize career guidance work with students of general secondary education, taking into account the gender aspect
Authors: Деділова, Т. В.
Дедилова, Т. В.
Dedilova, T.
Keywords: комплекс засобів професійної підготовки
професійна орієнтація з урахуванням гендерного аспекту
технологія
експеримент
заклади загальної середньої освіти
майбутні соціальні педагоги
магістерські роботи
комплекс средств профессиональной подготовки
профессиональная ориентация с учетом гендерного аспекта
технология
експеримент
учреждения общего среднего образования
будущие социальные педагоги
магистерские работы
complex of means of professional training
professional orientation taking into account gender aspect
technology
experiment
institutions of General secondary education
future social educators
master's works
Issue Date: 22-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Деділова Т. В. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації профорієнтаційної роботи зі здобувачами загальної середньої освіти з урахуванням гендерного аспекту / Т. В. Деділова // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 22 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 82–85.
Abstract: Роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації та провадження профорієнтаційної роботи зі здобувачами загальної середньої освіти з урахуванням гендерного аспекту. Запропоновано відповідну технологію соціально-педагогічної діяльності з профорієнтації здобувачів загальної середньої освіти та результати її апробації. Работа посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке комплекса средств профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к организации и осуществления профориентационной работы с соискателями общего среднего образования с учетом гендерного аспекта. Предложено соответствующую технологию социально-педагогической деятельности по профориентации соискателей общего среднего образования и результаты ее апробации. The article is devoted to the theoretical substantiation and experimental verification of the complex of vocational training tools for future social educators to the organization and implementation of career guidance work with the students of General secondary education, taking into account the gender aspect. The corresponding technology of social and pedagogical activity on career guidance of students of the General secondary education and results of its approbation is offered.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5838
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Деділова Т. В. .pdf682.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.