Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5828
Title: Розвиток маркетингової діяльності підприємства в кризових умовах
Other Titles: Развитие маркетинговой деятельности предприятия в кризисных условиях
Development of marketing activity of the enterprise in crisis conditions
Authors: Басюк, М. М.
Basiuk, М.
Keywords: маркетинг
економічна криза
антикризове управління
магістерські роботи
маркетинг
экономический кризис
антикризисное управление
магистерские работы
marketing
economic crisis
anti-crisis strategy
master's works
Issue Date: 20-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Басюк М. М. Розвиток маркетингової діяльності підприємства в кризових умовах / М. М. Басюк // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали V Міжвуз. студ. наук. конф., Харків, 20 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2021. – С. 148–151.
Abstract: У статті зазначено, що головне завдання маркетингу, в умовах економічної кризи, полягає в пошуку нових можливостей роботи на ринку. Для ефективної роботи підприємства необхідно обрати ефективну маркетингову стратегію виходу з кризи, яка повинна здійснюватися поетапно з проведенням їх детального аналізу. Маркетингове управління, зокрема маркетингові стратегії грають ключову роль в процесі антикризового управління діяльністю підприємства. В статье указано, что главная задача маркетинга в условиях экономического кризиса, заключается в поиске новых возможностей работы на рынке. Для эффективной работы предприятия необходимо выбрать эффективную маркетинговую стратегию выхода из кризиса, которая должна осуществляться поэтапно с проведением их детального анализа. Маркетинговое управление, в частности маркетинговые стратегии играют ключевую роль в процессе антикризисного управления деятельностью предприятия. The article points out that the main task of marketing in an economic crisis, is to find new opportunities in the market. For effective operation of the enterprise it is necessary to choose an effective marketing strategy for getting out of the crisis, which should be carried out step by step with their detailed analysis. Marketing management, in particular marketing strategies play a key role in the process of anti-crisis management of enterprise activity.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5828
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.