Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5651
Title: Створення сприятливого середовища у вальдорфській школі
Other Titles: Создание благоприятной среды в вальдорфской школе
Creating a favorable environment in the Waldorf school
Authors: Дем’яненко, О.
Демьяненко, О.
Demyanenko, О.
Keywords: сприятливе середовище
вальдорфська школа
вчителі
студентські роботи
благоприятная среда
вальдорфская школа
учителя
студенческие работы
supportive environment
waldof school
teachers
student work
Issue Date: 12-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Дем’яненко O. Створення сприятливого середовища у вальдофській школі / O. Дем’яненко // Студентські ініціативи: теорія і практика початкової освіти : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту почат. навчання, Харків, 12 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків, 2021. – С. 40.
Abstract: В статті розглянуто середовище у вальдорфській школі. Одним із головних аспектів створення такого середовища є особистість учителя. Вальдорфський учитель намагається вирішити всі педагогічні проблеми, що виникають під час освітнього процесу, з ентузіазмом ставиться до професійно-педагогічної діяльності, доброзичливий до своїх вихованців, підтримує тісний зв’язок із батьками учнів і долучає їх до виховання дитини та культурного життя школи. В статье рассмотрена среда в вальдорфской школе. Одним из главных аспектов создания такой среды является личность учителя. Вальдорфский учитель пытается решить все педагогические проблемы, возникающие при образовательного процесса, с энтузиазмом относится к профессионально-педагогической деятельности, доброжелательный к своим питомцам, поддерживает тесную связь с родителями учащихся и приобщает их к воспитанию ребенка и культурной жизни школы. This article looks at the Waldorf school environment. One of the main aspects of creating such an environment is the personality of the teacher. The Waldorf teacher tries to solve all pedagogical problems arising in the educational process, is enthusiastic about his/her professional and pedagogical activities, is friendly to his/her students, maintains close contact with the students' parents and involves them in the child's education and the cultural life of the school.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5651
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дем’яненко О. .pdf348.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.