Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5603
Title: Особливості розвитку емоційного інтелекту в учнів початкової школи
Other Titles: Особенности развития эмоционального интеллекта у учащихся начальной школы
Features of the development of emotional intelligence in primary school students
Authors: Завадська, К.
Завадская, К.
Zavadska, К.
Keywords: емоційний інтелект
учні
початкова школа
студентські роботи
эмоциональный интеллект
ученики
начальная школа
студенческие работы
emotional intelligence
students
elementary school
student work
Issue Date: 12-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Завадська К. Особливості розвитку емоційного інтелекту в учнів початкової школи / К. Завадська // Студентські ініціативи: теорія і практика початкової освіти : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту почат. навчання, Харків, 12 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків, 2021. – С. 16.
Abstract: В статті розглянуто емоційний інтелект – це здатність людини розуміти і керувати емоціями, які вона відчуває сама і ті, хто поруч. Розвивати емоційний інтелект в учнів початкової школи можна залучаючи учнів до різноманітних форм роботи. Залучаючи учнів до музичного мистецтва під час уроків українського читання, учитель сприяє не лише кращому запам’ятовуванню навчальної інформації, а й розкриває власний потенціал почуттів та емоцій. В статье рассмотрен эмоциональный интеллект – это способность человека понимать и управлять эмоциями, которые он испытывает сам и те, кто рядом. Развивать эмоциональный интеллект у учащихся начальной школы можно привлекая учащихся к различным формам работы. Привлекая учащихся к музыкальному искусству во время уроков украинского чтения, учитель способствует не только лучшему запоминанию учебной информации, но и раскрывает свой потенциал чувств и эмоций. The article deals with emotional intelligence, which is a person's ability to understand and manage the emotions that he or she and those around him or her experience. Emotional intelligence in primary school students can be developed by engaging students in different forms of work. By engaging students in musical art during Ukrainian reading lessons, the teacher not only promotes better memorization of learning information, but also unlocks their potential for feelings and emotions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5603
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Завадська К. .pdf360.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.