Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5540
Title: Реклама як комунікативний феномен
Other Titles: Реклама как коммуникативный феномен
Advertising as a communicative phenomenon
Authors: Науменко, Н.
Naumenko, N.
Keywords: реклама
рекламний дискурс
магістерські роботи
рекламный дискурс
магистерские работы
advertising
advertising discourse
master's works
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Науменко Н. Реклама як комунікативний феномен / Н. Науменко // Наукові розвідки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди : зб. тез наук. доп. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Вип. 1. – С. 61.
Abstract: У статті проаналізовано, що реклама може розглядатися як своєрідна комунікація. Вона не містить справжньої взаємодії між автором і реципієнтом. Це однобічний переконливий комунікативний вплив, який передбачає відповідну реакцію і взаємодію. В статье проанализировано, что реклама может рассматриваться как своеобразная коммуникация. Она не содержит настоящего взаимодействия между автором и реципиентом. Это одностороннее убедительное коммуникативное воздействие, предусматривающее ответную реакцию и взаимодействие. The article analyzes that advertising can be considered as a kind of communication. It does not contain a real interaction between the author and the recipient. This is a one-sided convincing communicative influence, which involves appropriate response and interaction.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5540
Appears in Collections:Кафедра англійської фонетики і граматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науменко Н. Реклама як комунікативний феномен.pdf426.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.