Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5526
Title: Настільні ігри як умова соціалізації школярів з порушенням мовлення
Other Titles: Настольные игры как условие социализации школьников с нарушением речи
Board games as a condition for the socialization of schoolchildren with speech impairments
Authors: Туріщева, Л. В.
Ткаченко, І. В.
Турищева, Л. В.
Ткаченко, И. В.
Turishcheva, L.
Tkachenko, I.
Keywords: настільні ігри
соціалізація
школяри
порушення мовлення
настольные игры
социализация
школьники
нарушение речи
board games
socialization
pupils
speech impairment
Issue Date: 26-Oct-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Туріщева Л. В. Настільні ігри як умова соціалізації школярів з порушенням мовлення / Л. В. Туріщева, І. В. Ткаченко // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали ІІІ міжрегіон. наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій; тези доп.), Харків, 26 жовт. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: Т. Б. Хомуленко (голова) та ін.]. – Харків : Діса плюс, 2019. – С. 209–211.
Abstract: У статті висвітлюється тема настільних ігор як умови соціалізації школярів з порушенням мовлення. Настільна гра не тільки допомагає формуванню та розвитку у дитини уваги, пам'яті, уяви, асоціативного та абстрактного мислення, але й допомагає йому легко, в ігровій мотивуючій формі адаптуватися до регламентування особистої діяльності певними правилами. В статье освещается тема настольных игр как условия социализации школьников с нарушением речи. Настольная игра не только помогает формированию и развитию у ребенка внимания, памяти, воображения, ассоциативного и абстрактного мышления, но и помогает ему легко, в игровой мотивирующей форме адаптироваться к регламентированию личной деятельности определенными правилами. The article highlights the topic of board games as conditions for the socialization of schoolchildren with speech impairments. A board game not only helps form and develop a child's attention, memory, imagination, associative and abstract thinking, but also helps him easily, in a game motivating form to adapt to the regulation of personal activity by certain rules.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5526
ISSN: 978-617-7645-81-7
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Туріщева Л. В..pdf717.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.