Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5524
Title: Задоволеність навчанням та адаптація студентів до закладу вищої освіти
Other Titles: Удовлетворенность обучением и адаптация студентов в учреждении высшего образования
Satisfaction with learning and adaptation of students to higher education institutions
Authors: Скрипник, Н. Г.
Skripnik, N.
Keywords: задоволеність навчанням
адаптація студентів
заклади вищої освіти
виховний процес
удовлетворенность обучением
адаптация студентов
учреждения высшего образования
воспитательный процесс
satisfaction with learning
adaptation of students
higher education institutions
educational process
Issue Date: 26-Oct-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Скрипник Н. Г. Задоволеність навчанням та адаптація студентів до закладу вищої освіти / Н. Г. Скрипник // Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали ІІІ міжрегіон. наук.-практ. конф. (каталог психотехнологій; тези доп.), Харків, 26 жовт. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: Т. Б. Хомуленко (голова) та ін.]. – Харків : Діса плюс, 2019. – С. 206–209.
Abstract: В статті розглянуто психологічну адаптацію студента до умов навчання в закладі вищої освіти, яку розуміють як процес досягнення студентом психологічного комфорту в умовах освітнього середовища, як взаємодію особистості студента та освітнього середовища, в якій особистість виступає активним суб’єктом адаптації, відповідальним за успішність вибору стратегій та результатів навчального процесу Показники адаптації до навчальної групи та навчальної діяльності більш тісно пов’язані зі складовими ставлення студентів до навчання на першому та третьому курсах навчання у порівнянні з другим та четвертим курсами. В статье рассмотрено психологическую адаптацию студента к условиям обучения в заведении высшего образования, которая понимается как процесс достижения студентом психологического комфорта в условиях образовательной среды, как взаимодействие личности студента и образовательной среды, в которой личность выступает активным субъектом адаптации, ответственным за успешность выбора стратегий и результатов учебного процесса Показатели адаптации к учебной группе и учебной деятельности более тесно связаны с составляющими отношениями студентов к учебе на первом и третьем курсах обучения по сравнению со вторым и четвертым курсами. The article deals with the psychological adaptation of the student to the conditions of learning in the institution of higher education, which is understood as a process of achieving by the student of psychological comfort in the educational environment, as the interaction of the personality of the student and the educational environment, in which the personality is an active subject of adaptation, responsible for the success of the choice of strategies and results of the educational process Indicators of adaptation to the study group and learning activities more closely connected with the components of the attitude of students to study.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5524
ISSN: 978-617-7645-81-7
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрипник Н. Г..pdf708.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.