Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/551
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩЕЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ У СТУДЕНТОВ
Other Titles: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ
PSYCHO-PEDAGOGICAL ASPECTS OF THE PROBLEM OF FORMATION OF HEALTH-RESPONSIBILITY OF STUDENTS
Authors: Костикова, О. В.
Корсун, С. Н.
Шапошникова, И. И.
Суворова, Я. В.
Костікова, О. В.
Корсун, С. М.
Шапошнікова, І. І.
Суворова, Я. В.
Kostikova, О. V.
Korsun, S. N.
Shaposhnikova, I. I.
Suvorova, Y. V.
Keywords: здоровье
студенты
здоровьесберегающая ответственность
физическая культура
физическое воспитание
здоров'я
студенти
здоров'язбережувальна відповідальність
фізична культура
фізичне виховання
health
students
health-promoting responsibility
physical culture
physical education
Issue Date: 8-Jun-2016
Publisher: Харківська державна академія фізичної культури, ФОП Панов А. М.
Citation: Костикова О. В. Психолого-педагогические аспекты проблемы формирования здоровьесберегающей ответственности у студентов / О. В. Костикова, С. Н. Корсун, И. И. Шапошникова, Я, В. Суворова // Актуальні проблеми медико-біологічного забезпечення фізичної культури, спорту та фізичної реабілітації : зб. ст. ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 25-річчю Незалежності України та 20-річчю Дня Конституції (м. Харків, 21 квіт. 2016 р.) / Харківська державна академія фізичної культури, Каф. Спортивної медицини, біохімії та анатомії ; за ред. О. В. Пєшкової [та ін.]. – Харків : ХДАФК, 2016. – С. 545–552.
Abstract: В статье рассмотрены психолого-педагогические аспекты теоретико-практических рекомендаций прогрессивных научных исследований по проблеме формирования здоровьесберегающей ответственности у студенческой молодежи. Проанализированы: понятие здоровьесберегающей ответственности, показатели-критерии ответственного отношения к собственному здоровью в студенческом возрасте и возможности физического воспитания при создании конструктивных психолого-педагогических условий в вузе для стимулирования здорового образа жизни в студенчестве. Представлены варианты педагогических стратегий и технологий в контексте физической культуры, которые способствуют становлению ответственного отношения к личному здоровью у студентов в сфере высшего образования. У статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти теоретико-практичних рекомендацій прогресивних наукових досліджень з проблеми формування здоров'язбережувальної відповідальності у студентської молоді. Проаналізовано: поняття здоров'язбережувальної відповідальності, показники-критерії відповідального ставлення до власного здоров'я в студентському віці і можливості фізичного виховання при створенні конструктивних психолого-педагогічних умов у вузі для стимулювання здорового способу життя в студентства. Представлені варіанти педагогічних стратегій і технологій в контексті фізичної культури, які сприяють становленню відповідального ставлення до особистого здоров'я у студентів в сфері вищої освіти. The article considers psychological and pedagogical aspects of theoretical and practical recommendations advanced scientific researches on the problem of formation of health-promoting responsibility in students. Analyzed: the concept of health-responsibility, performance criteria responsible attitude to their own health in student age and ability of physical education when you create a constructive psychological-pedagogical conditions in high school to encourage healthy lifestyles in students. The options presented pedagogical strategies and technologies in the context of physical culture, which contribute to the formation of a responsible attitude towards personal health among students in higher education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/551
Appears in Collections:Кафедра філософсько-психологічної антропології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костикова О. В. и др..pdf494.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.