Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5462
Title: ЗНИЖКИ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ СПОЖИВАЧА
Other Titles: СКИДКИ КАК СРЕДСТВО СТИМУЛИРОВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЯ
DISCOUNTS AS A MEANS OF STIMULATING CONSUMERS
Authors: Макітренко, К. О.
Макитренко, Е. А.
Makitrenko, K.
Keywords: знижки
продажа товарів
споживачі
студентські роботи
скидки
продажа товаров
потребители
студенческие работы
discounts
sale of goods
consumers
student work
Issue Date: 20-May-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Макітренко К. О. Знижки як засіб стимулювання споживача / К. О. Макітренко // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІV Міжвуз. студ. наук. конф., Харків, 20 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 202–204.
Abstract: У статті розкриваються види знижок, з якими найчастіше зустрічаються споживачі. Визначено цілі, які переслідують компанії, надаючи знижки. Охарактеризовано переваги та недоліки спеціальних пропозицій. В статье раскрываются виды скидок, с которыми чаще всего встречаются потребители. Определены цели, которые преследуют компании, предоставляя скидки. Охарактеризованы преимущества и недостатки специальных предложений. The article author reveals the types of discounts that consumers most often encounter. The goals that companies pursue when providing discounts are defined. The advantages and disadvantages of special offers are described.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5462
Appears in Collections:Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.