Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5434
Title: ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Other Titles: ОСОБЕННОСТИ НРАВСТВЕННОЕ ВОСПИТАНИЕ ПОДРОСТКОВ СРЕДСТВАМИ НАРОДНОЙ ПЕДАГОГИКИ
PECULIARITIES OF MORAL EDUCATION OF TEENAGERS BY FOLK PEDAGOGY
Authors: Рогова, Т. В.
Роговая, Т. В.
Rohova, T.
Keywords: народна педагогіка
підлітки
моральність
фольклор
родино-побутова культура
народная педагогика
подростки
нравственность
фольклор
семейно-бытовая культура
folk pedagogy
teenagers
morality
folklore
family culture
Issue Date: 2020
Publisher: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Citation: Рогова Т. В. Особливості морального виховання підлітків засобами народної педагогіки / Т. В. Рогова // Фізико-математична освіта : наук. журн. – 2020. – Вип. 1 (23). – С.111–115.
Abstract: В статті розглянуто виховання високоморальної особистості. В умовах військових дій на Донбасі, окупації Криму, річниці загиблих на Майдані особливого значення набувають патріотичні якості особистості, тоді як моральні відступають на задній план. Зі ЗМІ дізнаємося про випадки жорстокості, грубості, брутальності, знущання серед підлітків. Виховання громадянина оновленої демократичної держави ХХІ століття не можливе без звернення до традицій та звичаїв українського народу. Формування особистості підліткового віку з залученням засобів народної педагогіки допоможе вихованцю не тільки переосмислити, але й пропустити через емоційну сферу народні знання, звичаї, традиції та в подальшому керувати власною поведінкою згідно норм, що панують у суспільстві. В статье рассмотрено воспитание высоконравственной личности. В условиях военных действий на Донбассе, оккупации Крыма, годовщины погибших на Майдане особое значение приобретают патриотические качества личности, тогда как моральные отступают на задний план. Со СМИ узнаем о случаях жестокости, грубости, грубости, издевательства среди подростков. Воспитание гражданина обновленной демократического государства XXI века невозможно без обращения к традициям и обычаям украинского народа. Формирование личности подросткового возраста с привлечением средств народной педагогики поможет воспитаннику не только переосмыслить, но и пропустить через эмоциональную сферу народные знания, обычаи, традиции и в дальнейшем управлять своим поведением в соответствии с нормами, господствующими в обществе. The article examines the education of a highly moral person. In the context of hostilities in Donbas, the occupation of Crimea, and the anniversary of the deaths on the Maidan, patriotic qualities of personality become particularly important, while moral qualities recede into the background. From the media we learn about cases of cruelty, rudeness, brutality and bullying among teenagers. Educating a citizen of a renewed democratic country of the XXI century is impossible without reference to the traditions and customs of the Ukrainian people. The formation of adolescent personality with the involvement of means of folk pedagogy will help the pupil not only to rethink, but also to pass through the emotional sphere of folk knowledge, customs, traditions and subsequently manage their behavior in accordance with the norms prevailing in society.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5434
ISSN: 2413-158X
2413-1571
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.