Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5413
Title: Емпіричне дослідження управлінської культури керівника школи
Other Titles: Эмпирическое исследование управленческой культуры руководителя школы
Емрerical recearch of school manager's culture
Authors: Тума, Л. П.
Tuma, L.
Keywords: емпіричне дослідження
культура управління
керівники
заклади освіти
эмпирическое исследование
культура управления
руководители
учебные заведения
empirical research
management culture
leaders
educational institutions
Issue Date: 11-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра
Citation: Тума Л. П. Емпіричне дослідження управлінської культури керівника школи / Л. П. Тума // Інновації в управлінні закладами освіти: теорія та практика : матеріали студ. наук-практ. конф., Харків,11 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Р. І. Черновол-Ткаченко, О. І. Мармази, О. Є. Гречаник]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 82–83.
Abstract: Автором досліджено управлінську культуру керівника школи. Керівник закладу освіти має оволодівати й використовувати в управлінській діяльності «трансформуюче лідерство» (Transformational Leadership) – стиль управління, який орієнтований на сталий розвиток закладу й характеризується тим, що керівник пропонує певне бачення цього розвитку та надихає педагогічних працівників. В його основі – високий рівень професіоналізму та управлінської культури. Автором исследована управленческая культура руководителя школы. Руководитель учебного заведения должен овладевать и использовать в управленческой деятельности "трансформирующее лидерство» (Transformational Leadership) – стиль управления, который ориентирован на устойчивое развитие учреждения и характеризуется тем, что руководитель предлагает определенное видение этого развития и вдохновляет педагогических работников. В его основе – высокий уровень профессионализма и управленческой культуры. The author investigates the managerial culture of a school head. The head of an educational institution should master and use "Transformational Leadership" in management activities - a management style that focuses on sustainable development of the institution and is characterized by the fact that the head offers a certain vision of this development and inspires the teaching staff. It is based on a high level of professionalism and managerial culture.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5413
Appears in Collections:Кафедра наукових основ управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тума Л. П. .pdf766.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.