Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/540
Title: ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Сиромятнікова, В. В.
Keywords: екологічна свідомість
екологічне виховання
діти дошкільного віку
засоби музичного мистецтва
экологическое сознание
экологическое воспитание
дети дошкольного возраста
средства музыкального искусства
environmental awareness
environmental education
pre-school children
the means of musical art
Issue Date: 8-Apr-2016
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Сиромятнікова В. В. Формування екологічної свідомості дітей старшого дошкільного віку засобами музично-естетичної діяльності / В. В. Сиромятнікова // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 8-9 квіт. 2016 р.) / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2016. – С. 232–237.
Abstract: Автором обґрунтовано можливості формування екологічної свідомості дошкільників засобами музичного мистецтва, розкрито сутність екологічної свідомості дітей дошкільного віку; здійснено оцінку педагогічного потенціалу засобів музичного мистецтва. Доведено, що підвищення ефективності процесу формування екологічної свідомості дітей дошкільного віку можливе через збагачення процесу екологічної освіти і виховання засобами мистецтва, що забезпечує формування емоційно-ціннісної складової екологічної свідомості дошкільників. Автором исследована возможность формирования экологического сознания дошкольников средствами музыкального искусства, раскрыта сущность экологического сознания детей дошкольного возраста; осуществлена оценка педагогического потенциала средств музыкального искусства. Исследователем обосновано, что повышение эффективности процесса формирования экологического сознания детей дошкольного возраста возможно через обогащение процесса экологического образования и воспитания средствами искусства, которое обеспечивает формирование эмоционально-ценностной составляющей экологического сознания дошкольников. The authors investigated the possibility of formation of ecological consciousness of preschool children by means of musical art, reveals the essence of ecological consciousness of preschool children; The estimation of the capacity of the teaching of music. Investigator proved that improving the efficiency of the process of formation of ecological consciousness of children of preschool age is possible through the enrichment process of environmental education through art, which ensures the formation of emotionally-valuable component of preschool environmental awareness.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/540
Appears in Collections:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сиромятнікова В.doc66 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.