Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5379
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Other Titles: ОСОБЕННОСТИ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ К ПРОФИЛАКТИКИ ДЕВИАНТНОГО ПОВЕДЕНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
FEATURES OF PREPARATION OF FUTURE SOCIAL TEACHERS FOR PREVENTION OF DEVIANT BEHAVIOR OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS
Authors: Каймакова, В. А.
Kaimakova, V.
Keywords: комплекс засобів професійної підготовки
профілактика девіантної поведінки
молодші школярі
заклади загальної середньої освіти
майбутні соціальні педагоги
магістерські роботи
комплекс средств профессиональной подготовки
профилактика девиантного поведения
младшие школьники
учреждения общего среднего образования
будущие социальные педагоги
магистерские работы
complex of training tools
prevention of deviant behavior
younger students
general secondary education institutions
future social pedagogues
master's works
Issue Date: 22-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Каймакова В. А. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики девіантної поведінки молодших школярів у закладах загальної середньої освіти / В. А. Каймакова // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 22 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 89–92.
Abstract: Роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики девіантної поведінки молодших школярів у закладах загальної середньої освіти. Визначено сутність і компоненти готовності соціального педагога до профілактики девіантної поведінки молодших школярів. Работа посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке комплекса средств профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к профилактике девиантного поведения младших школьников в учреждениях общего среднего образования. Определены сущность и компоненты готовности социального педагога к профилактике девиантного поведения младших школьников. The work is devoted to the theoretical substantiation and experimental verification of a means of training future social pedagogues for the prevention of deviant behavior of younger students in institutions of secondary education. The essence and components of social pedagogue’s readiness for prevention of deviant behavior of younger students are determined.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5379
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каймакова В.А. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ.pdf671.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.