УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-08
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Основа
Анотація
У статті представлено теоретичне обґрунтування умов розвитку педагогічного колективу закладу освіти та розкрито особливості управління цим процесом. У  Концепції реалізації державної політики у  сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на  період до  2029  року зазначено, що сучасна українська школа потребує вчителя, який зможе стати агентом змін і  прагне до  особистого і  професійного зростання та  здатного навчатися впродовж життя. В статье представлено теоретическое обоснование условий развития педагогического коллектива учебного заведения и раскрыты особенности управления этим процессом. В Концепции реализации государственной политики в сфере реформирования общего среднего образования «Новая украинская школа» на период к 2029 году отмечено, что современная украинская школа нуждается в учителе, который сможет стать агентом изменений и стремится к личному и профессиональному росту и способного учиться на протяжении жизни. The article presents a theoretical substantiation of the conditions of development of the teaching staff of an educational institution and reveals the peculiarities of managing this process. The Concept of state policy implementation in the sphere of general secondary education reform "New Ukrainian School" for the period by 2029 notes that modern Ukrainian school needs a teacher who can become an agent of change and strives for personal and professional growth and is capable of lifelong learning.
Опис
Ключові слова
педагогічний колектив, заклади загальної середньої освіти, управління, педагогический коллектив, учреждения общего среднего образования, управление, teaching staff, general secondary educational institution, management
Цитування
Хлєбнікова Т. М. Управління процесом розвитку педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти / Т. М. Хлєбнікова // Управління школою. – 2020. – № 22–24 (646–648) : Наукові основи управління в освіті та його психологічне забезпечення : спецвипуск. – С. 70–79.