Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5319
Title: ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЛОКДАУНУ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ВІРТУАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ
Other Titles: ФОРМИРОВАНИЕ МУЗЫКАЛЬНО-ЭСТЕТИЧЕСКОГО ВКУСА УЧАЩИХСЯ ОСНОВНОЙ ШКОЛЫ НА УРОКАХ ИСКУССТВА В УСЛОВИЯХ ЛОКДАУНА СРЕДСТВАМИ УЧЕБНО-ВИРТУАЛЬНЫХ ЭКСКУРСИЙ
FORMATION OF MUSICAL AND AESTHETIC TASTE OF STUDENTS OF PRIMARY SCHOOL IN ART LESSONS IN CONDITIONS LOCKDOWN BY TRAINING AND VIRTUAL MEANS EXCURSIONS
Authors: Тарасенко, Л. В.
Тарасенко, М. В.
Tarasenko, L.
Tarasenko, M.
Keywords: навчально-віртуальні екскурсії
музично-естетичний розвиток
урок мистецтва
учебно-виртуальные экскурсии
музыкально-эстетическое развитие
урок искусства
educational and virtual tours
musical and aesthetic development
art lesson
master's work
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Тарасенко Л. В. Формування музично-естетичного смаку учнів основної школи на уроках мистецтва в умовах локдауну засобами навчально-віртуальних екскурсій / Л. В. Тарасенко, М. В. Тарасенко // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 53–54.
Abstract: У статті розглянуто найбільш перспективний метод дистанційного навчання у формуванні музично-естетичного смаку учнів – віртуальні путівники для створення і проведення навчально-віртуальних інтерактивних екскурсій. Музично-естетичний розвиток підлітків здійснюється через їх залучення до вивчення мистецтва. В статье рассмотрен наиболее перспективный метод дистанционного обучения в формировании музыкально-эстетического вкуса учащихся – виртуальные путеводители для создания и проведения учебно-виртуальных интерактивных экскурсий. Музыкально-эстетическое развитие подростков осуществляется через их привлечения к изучению искусства. The article considers the most promising method of distance learning in the formation of musical and aesthetic taste of students are virtual guides for creating and conducting educational and virtual interactive tours. Musical and aesthetic development of adolescents is carried out through their involvement in the study of art.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5319
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.