Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5285
Title: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ САНАТОРНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ
Other Titles: ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ СОЦИАЛЬНОЙ ОТРАСЛИ В СОЦИАЛЬНОМ ВОСПИТАНИИ ПОДРОСТКОВ В УСЛОВИЯХ САНАТОРНОЙ ШКОЛЫ-ИНТЕРНАТ
PRACTICAL ASPECTS OF PREPARATION OF FUTURE SOCIAL INDUSTRY PROFESSIONALS FOR SOCIAL EDUCATION OF TEEN IN THE CONDITIONS OF A SANITARY SCHOOL-INTER
Authors: Гудевич, Т. А.
Gudevich, T.
Keywords: соціальний педагог
соціальне виховання
підлітки
підготовка
готовність
магістерські роботи
социальный педагог
социальное воспитание
подростки
подготовка
готовность
магистерские работы
social teacher
social education
teenagers
training
readiness
master's works
Issue Date: 22-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Гудевич Т. А. Практичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціального виховання учнів підліткового віку в умовах санаторної школиінтернату / Т. А. Гудевич // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук-практ. конф., Харків, 22 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 75–78.
Abstract: У статті розглянуто практичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціального виховання учнів підліткового віку в умовах санаторної школи-інтернату. Враховується вікові особливості вихованців у навчально-виховному процесі в умовах санаторної школи-інтернату. Визначається вплив на особливості розвитку підлітків: спадковість, стан здоров’я, соціальні зміни, соціальне оточення, організація навчально-виховного процесу. Вказано на необхідність підвищення рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи в досліджуваному напрямі. В статье рассмотрены практические аспекты подготовки будущих социальных педагогов к социальному воспитанию учащихся подросткового возраста в условиях санаторной школы-интернат. Учитывается возрастные особенности воспитанников в учебно-воспитательном процессе в условиях санаторной школы-интерната. Определяется влияние на особенности развития подростков: наследственность, состояние здоровья, социальные изменения, социальное окружение, организация учебно-воспитательного процесса. Указано на необходимость повышения уровня готовности будущих социальных педагогов к работе в исследуемом направлении. The practical aspects of preparation of future social educators for social education of teenage students in the conditions of sanatorium boarding school are considered in the article. The age peculiarities of the pupils in the educational process in the conditions of the boarding school are taken into account. The influence on the developmental characteristics of adolescents is determined: heredity, health, social changes, social environment, organization of educational process. The necessity to increase the level of readiness of future social educators to work in the studied direction is pointed out.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5285
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гудевич Т.А. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ.pdf668.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.