Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5276
Назва: Мотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв
Інші назви: Мотивация американских и британских торговых названий безалкогольных напитков
Motivation of American and British product names of soft drinks
Автори: Зосімова, О. В.
Сліченко, К. О.
Зосимова, О. В.
Сличенко, К. О.
Zosimova, О.
Slichenko, K.
Ключові слова: онім
торгова назва
мотивація
апелятив
оним
торговое название
мотивация
апеллятив
onym
product name
motivation
appellative
Дата публікації: 20-лют-2021
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Зосімова О. В. Мотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв / О. В. Зосімова, К. О. Сліченко // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Кропивницький, 20 лют. 2021 р. / Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка ; [редкол.: С. І. Шандрук та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 21–24.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто мотивацію сучасних американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв. Згідно з класифікацією С. Шестакової, досліджувані оніми можна розподілити на реально та умовно мотивовані. З’ясовано, що реально мотивовані назви американських і британських безалкогольних напоїв найчастіше являють собою відапелятивні утворення, що характеризують продукт за смаковими якостями, складом і кольором, типом виробу, особливостями пакування та призначенням. В исследовании рассматривается мотивация современных американских и британских торговых названий безалкогольных напитков. Согласно классификации С. Шестаковой, исследуемые онимы можно разделить на реально и условно мотивированные. Определено, что реально мотивированные названия американских и британских безалкогольных напитков чаще всего образованы от апеллятивов и характеризуют продукт по вкусовым качествам, составу и цвету, типу напитка, особенностям упаковки и назначением. The research deals with the motivation of contemporary American and British product names of soft drinks. According to S. Shestakova’s classification, the onyms in question can be divided into really and nominally motivated. It has been found that most of the really motivated product names of soft drinks are derived from appellatives and indicate or describe the taste (flavour), ingredients and colour, type of the beverage, its packaging and purpose.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5276
Розташовується у зібраннях:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zosimova. Slichenko_Soft drink names_Motivation.pdf517.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.