Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5276
Title: Мотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв
Other Titles: Мотивация американских и британских торговых названий безалкогольных напитков
Motivation of American and British product names of soft drinks
Authors: Зосімова, О. В.
Сліченко, К. О.
Зосимова, О. В.
Сличенко, К. О.
Zosimova, О.
Slichenko, K.
Keywords: онім
торгова назва
мотивація
апелятив
оним
торговое название
мотивация
апеллятив
onym
product name
motivation
appellative
Issue Date: 20-Feb-2021
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Зосімова О. В. Мотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв / О. В. Зосімова, К. О. Сліченко // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Кропивницький, 20 лют. 2021 р. / Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка ; [редкол.: С. І. Шандрук та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 21–24.
Abstract: У дослідженні розглянуто мотивацію сучасних американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв. Згідно з класифікацією С. Шестакової, досліджувані оніми можна розподілити на реально та умовно мотивовані. З’ясовано, що реально мотивовані назви американських і британських безалкогольних напоїв найчастіше являють собою відапелятивні утворення, що характеризують продукт за смаковими якостями, складом і кольором, типом виробу, особливостями пакування та призначенням. В исследовании рассматривается мотивация современных американских и британских торговых названий безалкогольных напитков. Согласно классификации С. Шестаковой, исследуемые онимы можно разделить на реально и условно мотивированные. Определено, что реально мотивированные названия американских и британских безалкогольных напитков чаще всего образованы от апеллятивов и характеризуют продукт по вкусовым качествам, составу и цвету, типу напитка, особенностям упаковки и назначением. The research deals with the motivation of contemporary American and British product names of soft drinks. According to S. Shestakova’s classification, the onyms in question can be divided into really and nominally motivated. It has been found that most of the really motivated product names of soft drinks are derived from appellatives and indicate or describe the taste (flavour), ingredients and colour, type of the beverage, its packaging and purpose.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5276
Appears in Collections:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zosimova. Slichenko_Soft drink names_Motivation.pdf517.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.